اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۵۷۲

نگفتم برای پیوستن به استقلال منتظر سرمربی جديد هستم!

مجتبي جباري، هافبك سابق الاهلي قطر، بعد از 4 سال حضور در اين تيم سرانجام با تيم سبزپوش خداحافظي كرد. جباري حالا به تهران برگشته تا منتظر پيشنهادهاي رسيده براي آينده باشد.
۱۴:۵۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| او در ماه‌هاي گذشته چند بار اعلام كرد دوست دارد به استقلال برگردد و با پيراهن اين تيم از دنياي فوتبال خداحافظي كند. جباري ميان هواداران استقلال كه محبوب است و شايد خيلي‌ها دوست دارند تا شماره 8 سابق آبي‌ها به استقلال برگشته و با پيراهن اين تيم خداحافظي كند. او در اين مدت منتظر چراغ سبز كادر فني استقلال بود تا شايد به خواسته‌اش برسد اما عليرضا منصوريان مخالف بازگشت جباري به استقلال است. با اين شرايط طبيعتاً او نمي‌تواند به خواسته‌اش برسد و بايد ديد آيا جباري حاضر مي‌شود در ايران پيراهن تيم ديگري را بر تن كند يا اينكه منتظر پيشنهاد ديگر تيم‌هاي قطري مي‌ماند.

جباري اما در خصوص شرايط استقلال مصاحبه‌اي با روزنامه الوطن انجام داده بود كه البته قسمت‌هايي از مصاحبه‌اش، حرف و حديث‌هايي را ايجاد كرد. او در اين مصاحبه تأكيد كرده بود از استقلال تهران پيشنهاد دارد و منتظر اعلام سرمربي جديد اين تيم است. جباري در حالي اين صحبت‌ها را مطرح كرد كه در يكي، 2 روز اخير هم شايعات مختلفي در خصوص تغيير مديريت در استقلال مطرح شده است و شايد برخي به جباري وعده داده‌اند كه كادر فني تغيير خواهد كرد.

جباري در خصوص این مصاحبه در جملاتي كوتاه به خبرورزشي گفت: «اگر بخواهم در مورد مسائل مربوط به فوتبال ايران حرف بزنم، طبيعتاً با رسانه‌اي ايراني مصاحبه مي‌كنم. مصاحبه من با نشريه قطري در خصوص شرايطم در فوتبال اين كشور بود و به صورت جزئي هم در مورد فوتبال ايران حرف زدم.»

از جباري پرسيديم آيا او گفته منتظر انتخاب سرمربي استقلال است؟ كه اين‌چنين پاسخ داد: «من چنين حرفي نزدم و فقط به اين موضوع اشاره كردم استقلال بعد از باخت به العين هنوز خودش را پيدا نكرده و چيزي هم در مورد آينده مشخص نيست.» هافبك فصل گذشته الاهلي در مورد اينكه براي فصل بعد چه تصميمي خواهد گرفت؟ تأكيد كرد: «من صحبت خاصي در مورد آينده ندارم.»

جباري در حال حاضر وضعيت مبهمي براي فصل بعد دارد. بايد منتظر ماند و ديد آيا او دوباره در فوتبال قطر مشغول بازي خواهد شد يا اينكه حاضر مي‌شود در ايران در تيمي غير از استقلال بازي كند. البته از مدت‌ها پيش هم شايعه خداحافظي او از فوتبال مطرح بود و بايد ديد در نهايت زيدان فوتبال ايران چه تصميمي براي فصل بعد خواهد گرفت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین