اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۴۷۶

توانایی کاراته ایران را در مونیخ نشان خواهم داد

دارنده چندین نشان طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: بنده به عنوان نماینده ایران در ترکیب تیم بهترین‌های دنیا حضور خواهم داشت و تمام تلاشم را می‌کنم تا نماینده لایقی برای کشورم باشم.
۱۷:۲۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| امیر مهدی زاده قهرمان جهان در سال‌های 2012 و 2016 در ترکیب تیم ستارگان جهان به مصاف تیم ملی آلمان می رود. در تیم ستارگان جهان کاراته کاهایی چون ریتارو آراگای ژاپنی و عبدالرحمان مصری نیز حضور دارند.همچنین مهدی زاده به عنوان مدرس سمینار فنی با موضوع تاکتیک و تکنیک در کاراته عازم این کشور خواهد شد. فدراسیون جهانی تمام هزینه های مهدی زاده برای حضور در این مسابقه را تقبل کرده است. مهدی زاده 29 خردادماه به تهران بازخواهد گشت.

امیر مهدی زاده در گفت‌وگویی، اظهار داشت: با توجه به دعوت فدراسیون جهانی کاراته برای حضور در یک سمینار و همچنین مبارزه نمادین با تیم ملی آلمان در شهر مونیخ به زودی راهی آلمان خواهم شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: با توجه به المپیکی شدن کاراته مسئولان فدراسیون جهانی یک روز را به همین مناسبت روز جهانی کاراته اعلام کرده اند، به همین دلیل قرار است یک دیدار دوستانه بین بهترین‌های کاراته دنیا و یک تیم به عنوان نماینده آلمان برگزار شود. بنده به عنوان نماینده ایران در ترکیب تیم بهترین‌های دنیا حضور خواهم داشت و تمام تلاشم را می‌کنم تا نماینده لایقی برای کشورم باشم. امیدوارم با درخشش در مونیخ توانایی کاراته ایران را به دنیا نشان دهم.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کاراته در پایان، عنوان کرد: بیش از 1500 کاراته کا قرار است در شهر مونیخ حضور پیدا کنند و قرار است تیم بهترین‌های دنیا یک سمینار آموزشی را برای آنها در نظر بگیرند. هر کدام از ما طبق برنامه ریزی مسئولان فدراسیون جهانی قرار است ساعاتی را برای نفرات حاضر در سالن آموزش بدهیم. در تیم بهترین‌های کاراته دنیا، نمایندگان مصر، ژاپن، آلمان و ... حضور خواهند داشت. البته "بنتللو" از کشور ایتالیا که یکی از بهترین‌های کومیته دنیا بوده قرار است حضور داشته باشد و یک کلاس آموزشی نیز برگزار خواهد کرد. او در گذشته حریف مرحوم علی شاطرزاده و مهران بهنام فر سرمربی تیم ملی جوانان ایران بود. در بخش کاتا نیز لوکاوالدسی قرار است کلاس آموزشی داشته باشد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین