اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۳۰

مایکل اومانیا: منتظر کسب نخستین برد هستیم

- مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش بازی سختی را در اهواز برابر فولاد پیش رو دارد، گفت: بی‌صبرانه منتظر کسب اولین پیروزی فصل هستیم.
۱۵:۵۲ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مایکل اومانیا در خصوص شکست پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی خیلی سختی را برابر ذوب‌آهن انجام دادیم. ما بازی بسیار خوبی را در زمین به نمایش گذاشتیم و کاملا از حریف بهتر بودیم اما بازیکنان ذوب‌آهن از دوموقعیتی که به دست آوردند، نهایت استفاده را بردند و توانستند در پایان نتیجه مسابقه را به سود خود حفظ کنند.

وی با بیان اینکه این مساله‌ای کاملا واضح بود این بود پرسپولیس تیم برتر میدان بود، افزود: بلاخره این فوتبال است که یک روز پیروز می‌شوید و روز دیگر یک بازنده اما ما در این بازی خیلی خوب بودیم و شکست در چنین مسابقه‌ای که ما در آن عملکرد بسیار خوبی داشتیم، غیر قابل باور بود. بعضی وقت‌ها نمی‌شود آنچه در فوتبال رخ می‌دهد، را درک کرد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد داور در این دیدار تصریح کرد: نمی‌خواهم در رابطه با داوری صحبت کنم اما یک پنالتی مشکوک برای تیم حریف گرفته شد که در رقم خوردن این نتیجه تاثیر داشت. در این بازی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و کاملا بر بازی مسلط بودیم.

وی در خصوص دیدار برابر فولاد اظهار کرد: بازی خیلی سختی را برابر فولاد پیش رو داریم و باید در اهواز که هوای بسیار گرمی دارد مقابل این تیم قرار بگیریم. ما تا الان با وجود ارائه بازی‌های خوب، نتایج چندان مناسبی نگرفتیم و برای خارج شدن از این اوضاع، محکوم به پیروزی هستیم.

مایکل اومانیا در پایان گفت: ما باید مانند بازی‌ها گذشته نمایش خوبی داشته باشیم و از موقعیت‌هایمان نهایت استفاده را کنیم تا بتوانیم با پیروزی شرایط‌مان را در جدول بهبود بخشیم. ما به کسب ۳ امتیاز برابر فولاد نیاز داریم و سعی می‌کنیم در این بازی حساس و سخت به هدفمان برسیم. بی‌صبرانه منتظر کسب اولین پیروزی فصل هستیم.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین