اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۲۸۱

در کجای قانون آمده تیم معترض جریمه می‌شود؟!

مالک باشگاه سن ایچ ساوه گفت: در کجای قانون آمده تیمی که زیان دیده است،باید خسارت پرداخت کند،اگر بخش خصوصی بخواهد هزینه کنند آنها را ناامید می‌کنند.
۱۴:۳۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا باقری در گفت‌وگویی، در خصوص صدور رأی کمیته انضباطی در دیدار دو تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه و مقاومت قرچک که منجر به 100 میلیون ریال این باشگاه جریمه شده است گفت: برای من خیلی جالب است ما معترض بازی نفت امیدیه و ‌آ‌تلیه طهران قم بودیم که چرا در عرض دو دقیقه نفت امیدیه دو گل خورده است و ناظر بازی بر طبق کدام قوانین تماشاگران را از سالن مسابقه خارج کرده است.

وی افزود: در کجای قانون آمده تیمی که معترض است و زیان دیده، باید خسارت پرداخت کند؟ شما ببینید در جامعه ما از تیم‌های دولتی حمایت نمی‌شود و اگر بخش خصوصی هم بخواهد هزینه کند، به این صورت آنها را ناامید از باشگاه‌داری می‌کنند. آنها فکر می‌کنند که بخش خصوصی دستگاه پول چاپ‌کن دارد.

مالک باشگاه سن‌ایچ ساوه گفت: من می‌دانم این رأی قطعی است، اما وظیفه قانونی من است که آن را پیگیری کنم و حتی شده خدمت کفاشیان مئسول کمیته فوتسال می‌روم و این موضوع را پیگیری می‌کنم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که تیم سن‌ایچ ساوه به دنبال خرید امتیاز تیم فوتسال آتلیه طهران قم است، اظهار داشت: بله، تاکنون صحبت‌هایی شده از سوی دوطرف و توافقاتی هم صورت گرفته و در حال حاضر تا قطعیت نیافته است، نمی‌توانم بگویم این کار انجام شده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین