اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۱۹۰

زمان اهدای جوایز اتوبوس تیم ملی مشخص شد

زمان مراسم اهدای جوایز طراحان اتوبوس تیم ملی از سوی سامان 9090 مشخص شد.
۱۷:۴۰ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،در اسفند ماه سال گذشته، یک دستگاه اتوبوس مدرن به‌منظور استفاده تیم‌های ملی توسط شرکت فناپ تهیه و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت. از آنجا که اتوبوس اختصاصی تیم ملی با داشتن بهترین و پیشرفته ترین امکانات روز دنیا نیازمند طراحی مطابق با هویت ملی و متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی بود، لذا به‌همت سامانه 9090 پروژه ملی «طراحی اتوبوس تیم‌ ملی فوتبال ایران» با فراخوان عمومی در رسانه‌ها کلید خورد.


استقبال گسترده از این پروژه و مشارکت علاقه‌مندان سبب شد تا مهلت ارسال آثار یک مرحله تمدید شود و با پذیرش و ثبت نزدیک به یک هزار طرح پیشنهادی و بررسی آثار ارسالی توسط اعضای هیئت محترم داوران، متشکل از اساتید فن و فعالان حوزه طراحی و گرافیک، اثر برگزیده انتخاب و طراحی اتوبوس تیم ملی بر اساس آن انجام شود. درنهایت این اتوبوس مدرن پیش از دیدار تیم‌های ایران و چین در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اکنون سامانه 9090 بنا دارد در جشن بزرگ هواداران فوتبال ملی که مقارن با فرخنده میلاد با سعادت امام حسن (ع) برگزار می‌شود، جوایز طرح‌های حائز رتبه اول تا سوم را به خالقین این آثار اهدا کند.

جوایز در نظر گرفته شده به شرح زیر می‌باشد:

- رتبه اول مبلغ 100 میلیون ریال جایزه نقدی

- رتبه اول مبلغ 60 میلیون ریال جایزه نقدی

- رتبه اول مبلغ 30 میلیون ریال جایزه نقدی

گفتنی است به نفرات چهارم تا دهم یک‌دست پیراهن تیم ملی فوتبال ایران اهدا خواهد شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین