اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۸۴۵

برای اولین بار از شکست استقلال ناراحت شدم/ آزادی را برای العین جهنم می‌کنیم

مدافع سابق سرخابی های پایتخت مذاکره با مسئولان باشگاه نفت برای مربی گری در این تیم را تکذیب کرد.
۱۹:۰۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| درحالی که زمزمه های زیادی نسبت به مذاکره علی کریمی و مسئولان باشگاه نفت با علی انصاریان برای مربی گری مدافع سابق پرسپولیس و استقلال در تیم نفت به گوش می رسد اما وی این موضوع را تکذیب کرد.

انصاریان تصریح کرد: تاکنون هیچ مذاکره ای با مسئولان باشگاه نفت نداشته ام و حتی با خود کریمی هم صحبت نکرده ام. خبر مربی گری در نفت تهران را از رسانه ها شنیده ام و باید بگویم فوتبال را از طریق تلویزیون دنبال می کنم.

وی درباره شکست سنگین استقلال مقابل العین امارات گفت: نخستین بار بود که در چند سال اخیر از شکست استقلال ناراحت شدم. شاگردان منصوریان باخت بدی را مقابل العین متحمل شدند.

کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان تصریح کرد: امیدوارم پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان به مصاف العین امارات برود. شک نکنید اگر قرار باشد پرسپولیس با العین بازی کند، پس از چند سال برای حمایت از تیم محبوب و نماینده کشورم به ورزشگاه آزادی می روم. البته استقلالی ها هم در آن روز برای تلافی شکست این تیم برابر العین به ورزشگاه می روند و از پرسپولیس حمایت می کنند. روز بازی این 2 تیم ورزشگاه آزادی برای العینی ها به جهنم تبدیل می شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین