اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۴۹۹

اظهارات برانکو بعد از صعود پرسپولیس به مرحله بعد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاگردانم مقابل لخویا خیلی زحمت کشیدند و به قطر آمده بودیم تا صعود کنیم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.
۰۵:۲۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان دیدار تیمش مقابل لخویا در نشست خبری در خصوص این بازی گفت: قبل از هر چیز به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آن‌ها امشب خیلی زحمت کشیدند.

برانکو تصریح کرد: لخویا تیم خوبی بود و زحمت زیادی هم در این بازی کشید اما خوشحالم که در پایان این بازی این پرسپولیس بود که به مرحله بعد صعود کرد.

وی افزود: قبل از بازی هم گفته بودم که پرسپولیس و لخویا از بهترین تیم‌های آسیا هستند. همه دیدند که لخویا چقدر زهر دار فوتبال بازی می‌کرد و ما می‌دانستیم که مقابل این تیم کار راحتی نداریم. به هر حال ما به قطر آمده بودیم که نتیجه بگیریم و به مرحله بعد برویم که خوشبختانه به هدفی هم که داشتیم رسیدیم. لخویا جزو تیم‌های خوب و مدعی آسیاست و دیدید که وقتی العربی برای این تیم به بازی آمد خیلی خط حمله لخویا خطرناک شد و ما می دانستیم که در این شرایط کار راحتی نداریم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه نشست خبری‌اش تصریح کرد: می‌دانستیم دفاع مقابل لخویا کار راحتی نیست و به همین دلیل پرس را در دستور کار خودمان قرار دادیم. به دنبال این بودیم تا در میانه میدان صاحب توپ شده و تدارک حمله ببینیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید لخویا روی فرم همیشگی خود نبود، گفت: با این حرف شما مخالفم. لخویا تیم خوب و قابل احترامی بود اما به هر حال بازی کردن مقابل پرسپولیس برای هیچ تیمی کار راحتی نیست. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و ما امشب با همه توان به میدان رفتیم. طبیعی است که لخویا از شرایطی که به وجود آمده راضی نیست.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین