اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۴۴۹

حکم جدیدی برای برزای در کار نبود

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، گفت: احکام کمیته انضباطی و محرومیت‌های داخلی به جز چند مورد استثناء ارتباطی با دیدارهای بین‌المللی ندارد.
۱۸:۱۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگویی، درباره اینکه گفته می‌شود بهنام برزای به خاطر محرومیت از جانب کمیته انضباطی نتوانست شب گذشته استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند، اظهار داشت: احکام کمیته انضباطی و محرومیت‌های داخلی به جز چند مورد استثناء ارتباطی با دیدارهای بین‌المللی ندارد و احکام کمیته انضباطی مربوط به مسابقات داخلی است.

وی ادامه داد: موضوع مربوط به برزای نیز حکم جدیدی نیست و ادامه حساب‌ و کتاب مالی با مدیر برنامه‌اش از گذشته بوده که در اولین فرصت معمولاً چنین پرونده‌هایی را به بازیکنان ابلاغ می‌کنیم که آنها نیز تسویه حساب لازم را صورت می‌دهند.

حسن‌زاده،‌ گفت: نه تنها مدیر برنامه برزای بلکه هر مدیر برنامه دیگری هم که در خصوص بازیکنان شکایت داشته باشد و یا حتی بالعکس، ما آرای مربوطه را صادر می‌کنیم ضمن اینکه موضوع برزای برای چند ماه پیش است.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: از این پس پرونده‌های مالی به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان ابلاغ شده و دوستان در این کمیته در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین