اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۳۷۳

واکنش نامزد انتخابات بارسلونا به عقد قرارداد با والورده

مدیرعامل پیشین باشگاه بارسلونا و نامزد انتخابات آینده مدیرعاملی این باشگاه پس از انتشار خبر رسمی عقد قرارداد با والورده گفت:بارتومئو اقدامی شرم آور و از قبل شکست خورده داشت.
۱۱:۲۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| خوان لاپورتا مدیرعامل پیشین باشگاه بارسلونا تصریح کرد: باور نداشتم بارسلونا به سراغ چنین مربی برود، متاسفم و امیدوارم به هر ترتیبی که شده بارسلونا با این مربی اوج بگیرد، اما بارتومئو مثل همیشه اشتباه کرد و ضربه سختی به باشگاه زد. برای او به خاطر بی مسئولیتی و عدم مدیریت امور متاسفم. او می‌توانست با بقیه مشورت کند، بارسلونا پیش کسوت و هیات امنا دارد، نمی‌شود اینگونه با یک تصمیم باشگاه را نابود کنیم.

وی ادامه داد: اکنون که می‌دانیم والورده مربی رسمی بارسلونا است، همه از وی حمایت می‌کنیم و برای او آرزوی موفقیت دارم اما اگر من بودم چنین انتخابی نداشتم.

لاپورتا درد بخش دیگری از سخنانش درباره شکست اقتصادی بارتومئو نیز گفت: واقعا شرم آور است، او باید استعفا کند، باید از باشگاه برود، هواداران باید حقیقت را بدانند. از دست دادن بیش از 47 میلیون یورو چه معنایی دارد؟ چرا باید رشد اقتصادی باشگاه بارسلونا منفی باشد؟ در این باشگاه چه خبر است؟ من جای بارتومئو بودم همین امروز استعفای خود را به هیات مدیره تقدیم می‌کردم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین