اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۲۷۴

آقایان مزد اعتماد ناطق نوری را با خنجر می‌دهند

سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: دلیل اینکه برخی‌ها چرا چنین شتاب‌زده تلاش می‌کنند تا همه مسئولیت‌ها در فدراسیون را برعهده بگیرند، قطعاً چند ماه آینده برای همه مشخص خواهد شد.
۱۶:۲۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| اکبر احدی در گفت‌وگویی، در مورد مصاحبه‌های اخیری که این روزها خانواده بوکس علیه هم انجام می‌دهند، گفت: متأسفم از اینکه برخی‌ها ابزار دست آقایان شده‌اند تا کارنامه من را زیر سوال ببرند. در طول این سال‌ها مربی تیم ملی بوکس بوده‌ام و رزومه من برای همه مشخص است، اما آنهایی که در طول چند سال اخیر در فدراسیون بوکس پست‌های مختلف را حریصانه تصاحب کرده‌اند، کارنامه آنها نیز مشخص است. شما نگاه کنید در طول یک ماه گذشته، بوکس ایران در دو رویداد مهم حضور پیدا کرد و نتایج غیرقابل قبولی برای بوکس ایران رقم خورد.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: به هیچ عنوان به دنبال حاشیه نیستم، فقط برای روشن شدن افکار عمومی ناچارم یک سری مسائل را مطرح کنم. نایب رئیس فدراسیون بوکس که در طول چند سال اخیر برای کمک به رئیس فدراسیون به جمع خانواده بوکس اضافه شده، به دنبال تخریب کردن چهره احمد ناطق نوری است. دست او برای همه رو شده است و حتی افراد غریبه هم می‌دانند که او چه برنامه‌ای دارد. اینکه مدام در صحبت‌های خود مدعی می‌شود که بوکسورهای حاضر در اردوی تیم ملی در کانکس می‌خوابند، به دنبال حاشیه‌سازی برای مدیریت بوکس است، اما او باید این را بداند که بوکس ایران هر چه دارد مدیون احمد ناطق نوری است. او در طول این سال‌ها حتی از حساب شخصی خود برای سرپا ماندن بوکس هزینه کرده است. متأسفم از اینکه برخی‌ها مزد اعتماد او را این‌طور می‌دهند. آنها در ابتدای ورود خود به بوکس مدعی شدند که خادم این رشته هستند، اما با پست‌های مختلفی که کسب کرده‌اند معلوم است به دنبال حاکمیت در این فدراسیون هستند.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس در ادامه صحبت‌های، خاطرنشان کرد: دلیل اینکه برخی‌ها چرا چنین شتاب‌زده تلاش می‌کنند تا همه مسئولیت‌ها در فدراسیون را برعهده بگیرند برای همگان مشخص است و قطعاً چند ماه آینده همه چیز مشخص خواهد شد. مصاحبه‌های سفارشی که برخی‌ها علیه من انجام می‌دهند نیز معلوم است از کجا سرچشمه می‌گیرد. برخی از دوستان بدانند که این رفتار آنها فقط خودشیرینی است که در پایان هیچ چیزی عاید آنها نخواهد شد.

احدی در ادامه به حضور منوچهر مقصودی در گذشته کنار احمد ناطق نوری گفت: به نظرم منوچهر مقصودی نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس یکی از بازوهای اصلی رئیس فدراسیون بود. دوستان چشم دیدن او را نداشتند و باعث شدند رابطه این دو نفر خراب شود. زمانی که مقصودی در بوکس فعالیت می‌کرد، یک امتیاز ویژه برای بوکس ایران بود؛ چرا که او دلسوز این رشته و دوست واقعی احمد ناطق نوری بود، اما حالا شاهدیم که برخی‌‌ها از پشت به رئیس فدراسیون خنجر می‌زنند و این‌طور جواب اعتمادهای او را می‌دهند. در گذشته تصمیماتی که مقصودی می‌گرفت در نهایت منجر به کسب نتیجه بوکس در میادین مختلف می‌شد، اما در حال حاضر تصمیمات اشتباه روح‌الله حسینی نایب رئیس فدراسیون بوکس،رئیس کمیته مربیان و مدیر تیم‌های ملی این رشته را به روز سیاه انداخته است.

وی در مورد اینکه گویا شنیده شده اختیارات سرمربی کوبایی در تیم ملی بسیار کم است، اظهار داشت: خیمنز سرمربی بسیار خوبی است که از لحاظ فنی واقعاً مورد تأیید است، اما گویا برخی‌ها دوست دارند در این پست نیز مسئولیت داشته باشند. سرمربی کوبایی با برنامه‌هایی که دارد اگر پیش برود، قطعاً بوکس ایران نتیجه می‌گیرد،‌ اما آقایان در کار او هم دخالت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند برنامه‌های تیم ملی طبق نظر سرمربی کوبایی پیش برود. شما نگاه کنید؛ اگر تیم ملی با برنامه‌های سرمربی خود پیش می‌رفت، ما قطعاً می‌توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم،‌ اما در طول این مدت ما دو مدال برنز کسب کردیم که متأسفانه مدال‌آوران ما از رشته کیک‌بوکسینگ به این مهم دست پیدا کردند و در واقع تفکرات اشتباه دوستان باعث شده که بوکس نتواند نتیجه بگیرد.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه ناطق نوری باید دست برخی از سودجویان را از بوکس کوتاه کند، گفت: ما بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و قطعاً اگر تغییرات در بوکس ایجاد نشود، در اندونزی ناکام بزرگ لقب خواهیم گرفت. گویا برخی‌ها عقده‌های زیادی را داشته‌اند و حالا با حضور در فدراسیون و تصاحب تمام پست‌ها عقده‌گشایی می‌کنند. باید در پایان صحبت‌هایم به این اشاره کنم و برخی از جوان‌ها نیز بدانند چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و دیگر ابزار دست آقایان نشوند. اینکه آنها بخواهند با سفارش دوستان علیه من مصاحبه کنند، هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. هر کسی کارنامه مشخصی دارد، کارنامه اکبر احدی مشخص است و کارنامه نایب رئیس فدراسیون بوکس از زمانی که وارد فدراسیون شده و مسئولیت و پست‌های مختلف را تصاحب کرده نیز کاملاً مشخص است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: احدی احدی بوکس بوکس
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین