اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۲۳۵

درد زیادی را تحمل کردم، اما کشتی گرفتم

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: درد زیادی را تحمل کردم؛ آنقدر درد داشتم که نمی‌خواستم کشتی بگیرم، اما وقتی دیدم تا فینال آمده‌ام نمی‌خواستم زحماتم نیمه تمام بماند.
۱۳:۰۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدعلی گرایی در گفت‌وگویی، درباره کسب مدال طلای کشتی فرنگی در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: حضور در این مسابقات محک خوبی برای من بود. با وجود اینکه از نظر کمیت شاهد حضور کشتی‌گیران زیادی نبودیم، اما کیفیت مسابقات واقعا بالا بود.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کردم اینقدر کشتی‌گیر خوب حضور داشته باشند. در دیدار اول با حریف ترکیه‌ای که در جام جهانی به راحتی او را شکست داده بودم کشتی گرفتم، اما نفوذ داوران اجازه نداد تا کارم را انجام دهم. در مسابقه دوم به مصاف نفر سوم المپیک از آذربایجان رفتم که کشور میزبان حساب ویژه‌ای روی مدال طلای او باز کرده بود.

گرایی افزود: جو سالن بسیار سنگین بود و هیجان مسابقه را بالا برده بود که باعث شد در همان ابتدای مسابقه 5 امتیاز از دست بدهم، اما ایمان داشتم که می‌توانم او را شکست دهم. با وجود فشار زیادی که روی من بود خوشبختانه در آن مسابقه به پیروزی رسیدیم و در فینال با کشتی‌گیر باتجربه قرقیز مسابقه دادم.

دارنده مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: متاسفانه در فینال وقتی برای اجرای کول‌انداز اقدام کردم مچ پایم پیچ خورد و درد زیادی را تحمل کردم. آنقدر درد داشتم که نمی‌خواستم کشتی بگیرم چون واقعا نمی‌توانستم، اما وقتی دیدم تا فینال آمده‌ام گفتم حیف است کار را نیمه‌تمام بگذارم.

وی ادامه داد: در همان ابتدای مسابقه 2 امتیاز گرفتم و سعی کردم کشتی را اداره کنم، اما 3 امتیاز از دست دادم، اما خوشبختانه با امتیازی که در ثانیه‌های پایانی کسب کردم به پیروزی و مدال طلا رسیدم. اگر ضرب نخورده بودم مطمئن باشید این کشتی‌گیر را 8 بر صفر به راحتی شکست می‌دادم.

گرایی خاطرنشان کرد: حضور در این مسابقات تجربه و محک بسیار خوبی برای من بود. حالا هم تمام هدفم ابتدا درمان زانوی مصدومم است تا بتوانم با قدرت و آمادگی بالا در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت کنم. متاسفانه رباط پایم دچار کشیدگی و کمی پارگی شده است و باید هر چه زودتر آن را مداوا کنم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: از مسئولان ورزش کشور و استان فارس تقاضا دارم تا حمایت بیشتری از کشتی‌گیران داشته باشند تا بتوانیم با خیال آسوده‌تری تمرین و برای ایران افتخار‌آفرینی کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین