اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۷۵
مدیر برنامه‌های مهاجم اسپانیایی چلسی:

منچستریونایتد خواب بود که چلسی پدرو را به خدمت گرفت

مدیر برنامه‌های مهاجم پیشین بارسلونا معتقد است وقتی چلسی با رقم ۲۱.۴ میلیون پوند پدرو را به خدمت گرفت، منچستریونایتد خواب بود.
۱۲:۴۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-لوئیز فن‌خال روز گذشته (جمعه) گفت: وقتی ما پدرو را می‌خواستیم، مشکلی وجود نداشت. در قرارداد او بندی بود که عملی کردن این انتقال را آسان می‌کرد، ولی در فرایند این انتقال باید تصمیم‌هایی می‌گرفتیم. با این حال مدیربرنامه‌های مهاجم 28 ساله چلسی تأکید کرد منچستریونایتد در عملی کردن این انتقال تعلل کرده است.

آنتونیو سانس در این ارتباط گفت: زمانی که مذاکره ما با چلسی همانند رعد و برق صورت گرفت، شاید منچستریونایتد خواب بود. همه می‌دانستند که منچستریونایتد به پدرو پیشنهاد داده است، ولی چلسی سریع‌تر بود و در عرض تنها 24 ساعت با باشگاه بارسلونا به توافق رسید و در این مورد همانند یک گردباد بود.

فن‌خال روز گذشته همچنین به حمایت از اِد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد پرداخت که حتی با سفر به بارسلونا نتوانست انتقال پدرو به اولدترافورد را قطعی کند. سرمربی هلندی شیاطین سرخ خطاب به رسانه‌هایی که این روزها شایعه‌سازی می‌کنند، گفت که شما قصد دارید میانه من و وودوارد را به هم بزنید، ولی باید بگویم که من به او اعتماد دارم. کسی هم نباید به توانایی‌های او شک کند، چون وودوارد در طول سال‌های اخیر خودش را به اثبات رسانده و فرد مناسبی برای این پست است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین