اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۶۳

رحیمی: دوست داریم همکاری بلندمدت با کاظمی داشته باشیم

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: ما دوست داریم با سرمربی تیم درازمدت کار کنیم چرا که برنامه‌های آینده تیم اجرایی شود.
۱۲:۱۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-علیرضا رحیمی در خصوص پیروزی راه‌آهن مقابل صبا در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: من با مالکان جدید به دنبال ایجاد ساختاری جدید در باشگاه هستیم، می‌خواهیم نظم خاصی بدهیم تا با استراتژی مشخص اهداف کلان باشگاه را پیش ببریم.

وی ادامه داد: جا دارد از تیم خوب و کادر فنی تشکر کنم، همچنین از کیانیان و تمام اعضای هیأت مدیره صمیمانه تشکر می‌کنم که در زمان کوتاه همه دست به دست هم دادند تا تیم بتواند موفق باشد الگویی برای سایر باشگاه در بخش خصوصی شود.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه آیا از نتایج این تیم راضی است، گفت: از نتایج راضی هستیم البته مهم‌تر از نتایج این است که ما از بازیکنان خوب استفاده کنیم از جوانانی که برای آینده کشورمان مفید خواهند بود.

رحیمی در مورد جذب بازیکنان تصریح کرد: فرهاد کاظمی یکی دو بازیکن خارجی را معرفی کرده تا اگر به توافق برسیم قرارداد را با آنها ببندیم. همچنین در نیم‌فصل هم فرصت داریم تا بازیکنان دیگری را جذب کنیم.

وی در مورد اینکه فرهاد کاظمی روز گذشته پس از بازی مقابل صبا از قرارداد یک ساله‌اش صحبت کرده و اعلام کرد که پس از یک سال سخت است که در این تیم بماند، گفت: این صحبت کاظمی است و من نمی‌توانم در مورد آن نظری بدهم اما طبیعی است که مربی برای دراز‌مدت در تیم فعالیت می‌کند و ما سعی می‌کنیم آقای کاظمی را حفظ کنیم اگر سرمربی‌ای یک سال در باشگاه حضور داشته باشد مسکن است اما وقتی او از جوانان و بازیکنان کم سن و سال استفاده می‌کند یعنی اینکه برای آینده تیم برنامه دارد ما هم دوست داریم با سرمربی درازمدت کار کنیم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه برخی‌ها از برخورد سرد او با علی دایی خبر داده‌اند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد من هنوز با دایی تماس دارم روز گذشته او را در ورزشگاه ندیدم من ساعت ۱۶ وارد ورزشگاه شدم که به جایگاه ویژه رفتم چنین صحبت‌هایی اصلاً صحت ندارد، دایی از افتخارات کشور ماست و در دنیا دارای اسم و رسم است. احترام خاصی برای او قائل هستم و مسئله‌ای وجود ندارد.

رحیمی در مورد قضاوت داور در دیدار روز گذشته و اعتراض‌هایی که کادر فنی راه‌آهن داشته‌اند گفت: من هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی‌کنم، مسائل کلان باشگاه را ما زیر نظر داریم، سرپرست تیم و کادر فنی در مورد مسائل داخل زمین صحبت می‌کنند.

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین