اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۶۱

قائم‌مقام باشگاه پدیده: تیم‌ها به داوران آرامش دهند

قائم‌مقام باشگاه پدیده گفت: خوشحالم که توانستیم در بازی خانگی برابر تراکتورسازی به پیروزی شیرین و مهم دست یابیم.
۱۲:۱۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مجتبی سرآسیایی درباره پیروزی خانگی تیم پدیده برابر تراکتورسازی، بیان کرد: خوشحالیم که توانستیم دل هواداران خود را شاد کنیم. کسب این پیروزی در این برهه حساس کمک زیادی به ما می‌کند.

وی افزود: بازی حساس و سنگینی داشتیم زیرا حریف تیم تراکتورسازی بود که به هر حال از تیم‌های خوب و پرمهره ایران است و قطعا شرایط خاص خود را دارد. در بازی‌های آینده نیز باید با حفظ همدلی و اتحاد تیمی برای موفقیت گام برداریم و به موفقیت و حفظ ثبات پدیده بسیار امیدواریم.

سرآسیایی در خصوص اینکه در این بازی هم به نظر می‌رسید خطای پنالتی روی ناصحی گرفته ‌نشد، تصریح کرد: واقعیت امر این است که خود ما باعث می‌شویم تا فشار روی داوران بیشتر و بیشتر شود، باید سعی کنیم که با دادن آرامش به داور مسابقه به دقت بیشتر وی در صحنه‌ها کمک کنیم. امیدواریم که در آینده نیز اشتباه‌های داوری کمتر و کمتر شود.

وی خطاب به هواداران پدیده گفت: از تمامی هوادارانی که در این روز ما را تنها نگذاشتند ممنونم، امیدوارم در بازی‌های آینده شاهد حمایت بیشتری از سوی هواداران باشیم و بازیکنان و تیم پدیده نیز با استفاده از این حمایت بزرگ، به موفقیت‌های پی‌در‌پی برسند.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین