اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۶۰۸

جلسه وزیر ورزش با پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شد

وزیر ورزش و جوانان جلسه‌ای را روز گذشته با پیشکسوتان پرسپولیس برگزار کرد.
۱۱:۱۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از پایگاه خبری وزارتورزشو جوانان، حمید درخشان از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس پس از دیداروزیرورزشو جوانان با اعضای هیات رییسه کانون مربیانفوتبالدر گفتگو با این پایگاه گفت: بهترین جلسه ای بود که در چند وقت اخیر برگزار شد و بسیاری از دوستان توانستند نقطه نظرهای خود را مستقیم با شخصوزیرمطرح کنند که به نظرم درد جامعهفوتبالبوده است. این مشکلات هر چه بیشتر به گوشوزیربرسد اطلاعات بیشتری نسبت بهورزشو نوع کار کانون نصیب ایشان میشود و باعث توسعهورزشفوتبالمی شود.

درخشان افزود: حتی اگر از نتایج بحث و گفتگوی کانون مربیان یکی دو نکته اساسی به اطلاع جنابوزیربرسد باعث بهبود بیشتر مسائل توسط او می شود. فکر می کنم برگزاری منظم این جلسات به صورت هفتگی یا 15 روز یکبار بسیار مفید خواهد بود. شخصوزیربه دلیل مشکلات فراوان نمی تواند به همه مشکلات ریز شود و ما باید مشکلات را جمع بندی و دسته بندی کنیم و در اختیار او قرار دهیم و سپس وزیر بررسی کرده و برای بهبود راهکار ارائه دهد و در نهایتفوتبالما رو به جلو برود و توسعه پیدا کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: چرا نبایدورزشما در ابعاد مختلف اقتصادی فرهنگی اجتماعی بهورزشدنیا برسد؟ به خصوص در بحث اقتصادی بسیار امیدواریم با راهکارهای جنابوزیربهبود موثری را در آینده شاهد باشیم.

محمد پنجعلی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نیز گفت: جلسه بسیار مفیدی بود و امیدواریم راهکارهای ارائه شده توسط دوستان در این جلسه که نشات گرفته از تجربه بالای آنها بود مورد استفاده قرار گیرد. جنابوزیرهم بسیار مایل بود صحبت های پیشکسوتان را بشنود و ما هم با اشتیاق نظراتمان را ارائه دادیم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد چرا که می تواند در تصمیم گیری ها بسیار موثر در ادامه مسیرفوتبالحرفه ای ما باشد.

پنجعلی در ادامه افزود:حمایتوزیراز پیشکسوتان و توجه به نظر آنها برای من ارزشمند بود وامیدواریم با حمایت ها و راهکارهای خوب جنابوزیرفوتبالبه سمت خصوصی شدن پیش برود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین