اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۴۱۲

کاپیتان پرسپولیس: دلمان می‌خواهد طارمی در آسیا هم آقای گل شود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طارمی به من گفت پنالتی را بزن که من این درخواست را قبول نکردم.
۲۳:۴۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سید جلال حسینی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر لخویا در مورد این بازی اظهار داشت: امروز خیلی تلاش کردیم تا به پیروزی برسیم، اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد و حالا باید خود را برای یک نیمه سخت‌تر آماده کنیم.

وی در مورد پنالتی که طارمی از دست داد، گفت: طارمی این همه برای ما گلزنی کرده، اما امروز موفق نبود. به هر حال فوتبال همین است. دلمان می‌خواهد طارمی در آسیا هم آقای گل شود، او امروز شرایط خوبی داشت و دوست داشتیم با گلزنی روز خوب خودش را تکمیل کند. ما در هر بازی بسیار تلاش می‌کنیم و فرصت‌های زیادی به دست می‌آوریم. ما امروز خیلی خوب بودیم و از همه مهمتر اینکه کنترل مسابقه را در اختیار داشتیم.

حسینی گفت: امروز روز خوب طارمی بود و می‌خواستیم با گلزنی خودش را از سایر گل‌زن‌های آسیا جدا کند که اینگونه نشد. اگر من پنالتی می‌زدم شاید شرایط فرق می‌کرد .به من گفت که پنالتی را بزنم ، اما من قبول نکردم چون شرایطش را نداشتم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه طاهری به آنها گفته که در پایان بازی مصاحبه نکنند، تصریح کرد: نمی‌دانم شرایط چگونه است، به‌هر حال من صحبت می‌کنم و فکر می‌کنم باید پس از آن جوابگو هم باشم.

حسینی در خصوص بازی برگشت عنوان کرد: کار سختی داریم؛ چراکه شرایط آب‌وهوایی در قطر کاملاً متفاوت است، متأسفانه امروز تماشاگران خود را که قوی‌ترین یار ما هستند، در اختیار نداشتیم. امیدوارم دیگر شرایط به‌گونه‌ای نشود که بدون تماشاگر بازی کنیم. به‌هرحال باید در قطر تلاش کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. این مساوی به نفع ما نیست و باید تلاش کنیم تا در بازی برگشت هم همین تفکر را داشته باشیم. 

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین