اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۲۸۵

پیش‌بینی ما کسب مدال طلا نبود

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: باید به مسئولان فدراسیون والیبال تبریک بگویم که این شهامت را داشتند تا برای مسابقات کشورهای اسلامی تیم زیر 21 سال را اعزام کنند.
۱۱:۲۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علیرضا طلوع‌کیان، مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، در گفت وگویی، درمورد قهرمانی ایران در رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی و اینکه برخی‌ها معتقد بودند تیم جوانان توانایی حفظ آبروی والیبال ایران را ندارد، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در قهرمانی هت تریک کنیم. پیش از این ایران با تیم بزرگسالان و با هدایت پارک و پس از آن با هدایت مرحوم حسین معدنی در این مسابقات قهرمان شده بود. خدا را شکر آنقدر والیبال ما پیشرفت کرده است حالا تیم جوانان ایران هم می‌تواند تیم المپیکی الجزایر را شکست دهد، هم امیدهای ترکیه که نایب قهرمان جهان شده بود را از پیش رو بردارد و در نهایت هم قهرمان شود.

وی ادامه داد: باید به مسئولان فدراسیون والیبال تبریک بگویم که این شهامت را داشتند تا برای مسابقات کشورهای اسلامی تیم زیر 21 سال را اعزام کنند. پیش‌بینی ما کسب مدال طلا نبود؛ هدف ما برگزاری چند بازی تدارکاتی و آماده‌سازی برای مسابقات جهانی بود، اما نیم نگاهی هم به نتیجه داشتیم که خوشبختانه نتیجه هم حاصل شد تا جواب زحمات‌مان را بگیریم و مردم را خوشحال کنیم.

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران عنوان کرد: خیلی خوب است که ما می‌توانیم با یک کادر تمام ایرانی این نتیجه را کسب کنیم. عملکرد این کادر مشخص می‌کند که ما در حال مستقل شدن هستیم و کم‌کم نیازمان به مربیان و آنالیزور خارجی هم از بین می‌رود.

طلوع‌کیان با اشاره به مسابقات قهرمانی جوانان جهان که از دوم تیر ماه به میزبان جمهوری چک آغاز خواهد شد، عنوان کرد: به هر حال کل تاریخ والیبال ایران یک مدال برنز در مسابقات جوانان جهان دارد. تیم جوانان ایران دوره قبل دوازدهم شد و حالا تلاش‌مان این است که ابتدا این رتبه را ارتقا دهیم و سپس عملکردی در شان والیبال ایران داشته باشیم.

وی افزود: نوجوانان ایران رنکینگ سوم جهان را دارند. مدال‌های جهانی ما در رده نوجوانان است؛ یک بار هم در سال 2007 توانستیم مدال برنز جوانان جهان را بگیریم و در رده امید و بزرگسالان اصلاً مدالی کسب نکرده‌ایم. به هر حال هدف ما این است که جایگاه واقعی والیبال ایران در رده جوانان را به کل دنیا نشان دهیم. برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده‌ایم و امیدوارم جایگاه‌مان در رنکینگ جهانی را ارتقا دهیم.

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران با بیان اینکه دهم خرداد ماه مسابقات جوانان جهان قرعه کشی می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ما نمی توانیم تعیین کنیم که با چه تیمی بازی تدارکاتی داشته باشیم. اگر بدون توجه به قرعه کشی با تیمی بازی کنیم که همگروه ما شود امکان دارد مورد انتقاد خیلی‌ها قرار بگیریم. در کشورهای اسلامی با چند تیم بازی کردیم که حداقل هم قدرتمند هستند و هم اینکه شرایط حضور در یک تورنمنت را تجربه کردیم. از همه مهمتر اینکه با همگروه‌های‌مان در مسابقات جهانی هم روبرو نشدیم.

طلوع‌کیان عنوان کرد: وقتی در نوجوانان رنکینگ سوم جهان را دراختیار داریم برای قرعه‌کشی در سید یک و دو قرار می‌گیریم، اما رتبه دوازدهم در جوانان به ما لطمه زده است و مشخص نیست در کدام گروه قرار می‌گیریم. تیم‌های ایتالیا، ترکیه و برزیل که در رده‌های بالا قرار دارند می‌توانند برای خود برنامه‌ریزی کنند، اما ما واقعاً نمی‌دانیم در کدام گروه قرار خواهیم گرفت. به این ترتیب تنها 20روز فرصت داریم تا پس از قرعه‌کشی خود را برای حضور در مسابقات آماده کنیم که کار بسیار سختی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین