اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۲۸۲

خدیور یکی از امیدهای‌ آینده خواهد بود

سخنگوی کمیته تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: نتایج دوومیدانی‌کاران در بازی‌های کشورهای اسلامی چندان خوب نبود.
۱۱:۰۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تیمور غیاثی در گفت‌وگویی،در مورد عملکرد ملی‌پوشان دوومیدانی در بازی‌های کشورهای اسلامی در باکو اظهار داشت: بچه‌های ما در این رقابت‌ها نتوانستند نتایجی که مدنظرمان بود را کسب کنند. حدادی شانس اول مدال بود، اما به آن نرسید و این رقابت‌ها می تواند تلنگر خوبی برای این ورزشکار باشد. او می‌داند که در مسابقات مهم چگونه خودش را نشان دهد.

وی ادامه داد: در بین ورزشکاران اعزامی خدیور در 400 متر عملکرد خوبی داشت. دو رکورد زیر 46ثانیه در 24 ساعت واقعا خوب بود و او یکی از ورزشکاران آینده دار ما خواهد بود.

سخنگوی کمیته تیم‌های ملی دوومیدانی با اشاره به عملکرد ضعیف تفتیان گفت: او بعد از مسابقه فینال گفت که مصدوم شده است و نتوانست مسابقه خوبی بدهد. ما هم گفته باید در تهران MRI بدهد تا وضعیتش مشخص شود.

غیاثی با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: این رقابت‌ها 15 تیر ماه برگزار می‌شود و باید در چند روز آینده وضعیت اردوهای داخلی و خارجی را مشخص کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعزام‌ها در تمامی رده‌ها باید کیفی باشد، گفت: از این بعد تمامی اعزام‌ها کیفی خواهد بود و چکیده بهترین نفرات راهی مسابقات می‌شوند.

 کاروان دوومیدانی در بازی‌های کشورهای صاحب دو مدال نقره و دو برنز شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین