اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۲۵
مهاجم استقلال روی دروازه‌بان ما خطا کرد

حمیدی: یک ریال هم نگیریم برای تیم شهرمان بازی می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: حتی اگر یک ریال هم نگیریم برای تیممان بازی می‌کنیم چون تیم شهرمان است و دوست نداریم این تیم آسیب ببیند.
۰۰:۰۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محسن حمیدی پس از شکست دو بر یک استقلال اهواز مقابل استقلال تهران، گفت: ابتدا اجازه دهید در مورد صحنه‌ای که خطا روی پرویز کریمی انجام شد و داور آن را نگرفت و منجر به گل استقلالی‌ها شد بگویم که خودم در صحنه حضور داشتم. مهاجم حریف به شدت با دروازه‌بان ما برخورد کرد و بر روی او مرتکب خطا شد.

وی افزود: تا آنجا که ما می‌دانیم در فوتبال کوچکترین برخورد با دروازه‌بان خطا است. وقتی ما با این شرایط سخت جوی در اهواز تمرین می‌کنیم و این مسائل را در جریان بازی می‌بینیم و نتیجه را به دلیل اشتباهات داوری واگذار می‌کنیم خیلی ناراحت می‌شویم.

بازیکن استقلال اهواز در خصوص مسائل و مشکلات مالی بازیکنان این تیم، گفت: تا این لحظه یک ریال از قراردادمان را نگرفته‌ایم. مسئولان قول داده بودند پرداختی داشته باشند. حتی به خاطر این موضوع یک یا دو بازیکن ما در تمرینات حاضر نشدند. آنها حق دارند و حدود یک ماه پیش پول خود را می‌گرفتند اما این را باید بگویم که ما اگر پول هم نگیریم برای استقلال اهواز بازی می‌کنیم چون تیم شهرمان است و دوست نداریم این تیم آسیب دیده و در انتهای جدول قرار گیرد.

حمیدی اظهار داشت: امکانات مناسبی هم نداریم. رختکن ما در حد تیم‌های لیگ دویی هم نیست و ما برخی مواقع کنار زمین لباس عوض می‌کنیم. البته باید این موضوع را در نظر بگیریم که استقلال اهواز یک تیم شخصی بوده و با مشکلات زیادی روبه‌رو است که نیاز به زمان دارد تا این مشکلات حل شود. مدیران باشگاه قول داده‌اند به زودی مشکلات را حل خواهند کرد. من هم امیدوارم هرچه سریع‌تر این اتفاق بیفتد.

وی تأکید کرد: ما جوان‌های خوبی در تیم داریم اما اگر می‌خواهیم در لیگ بمانیم و نتیجه بگیریم نیاز داریم تا چند بازیکن خارجی خوب نیز جذب کنیم که این موضوع در صورت حل سریع‌تر مشکلات باشگاه تحقق پیدا می‌کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین