اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۱۳۳

به خاطر اتفاقاتی که افتاد رنجیده خاطر نیستم

سرپرست سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: بعد از بازگشت از خرمشهر بحث جدایی مطرح شد به هر حال هر آمدنی رفتنی دارد.
۱۷:۲۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگویی، در مورد کنار رفتن از تراکتورسازی بعد از چند فصل حضور در این باشگاه،‌ گفت: از سال 53 در خدمت باشگاه تراکتورسازی هستم و هر زمان که نیاز بوده توانستم برای کمک به تیم جلو آمدم. حتی کارمند کارخانه بودم. مدرک A مربیگری دارم و در تیم‌های پایه تراکتورسازی فعالیت داشتم. در سازمان فوتبال تراکتورسازی هم فعالیت کردم.

وی افزود: بعد از بازگشت از خرمشهر بحث جدایی‌ام مطرح شد. هر آمدنی رفتنی دارد. برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت می‌کنم. عضوی از بدنه باشگاه تراکتورسازی هستم و هیچ وقت منفک نمی‌شوم. تراکتورسازی همیشه هست اما مربیان، بازیکنان و ... می‌آیند و می روند.

سرپرست سابق تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه آیا باشگاه برای جدایی با او تماس گرفت، خاطرنشان کرد: خدا را شکر هواداران پرشور و متعصب تراکتورسازی همیشه به ما لطف داشتند و اینبار هم ما را از محبت خود بی بهره نگذاشتند و در این مدت از ما حمایت کردند اما از باشگاه تماسی گرفته نشد.

ذوالفقاری در پاسخ به این سوال که آیا این رفتار او را گلایه‌مند نکرده است، اظهار داشت: هر کسی سلیقه‌ای دارد. رنجیده خاطر نیستم. بهتر است به برخی مسائل نپردازیم و اجازه دهیم باشگاه با قدرت کار خود را پیش ببرد و بدون حاشیه باعث خوشحالی هواداران شود.

وی در مورد اینکه آ‌یا قصد استراحت دارد یا اینکه در بخش دیگری مشغول می‌شود، تصریح کرد: 4 سال صبح و شب کنار تراکتورسازی بودم. دائم در اختیار باشگاه، بازیکن و.... بودیم. روزی نبود که در تمرین حاضر نشوم.

سرپرست سابق تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه چه نظری در مورد جدایی امیر قلعه‌نویی و احتمال حضور جواد نکونام روی نیمکت مربیگری این تیم دارد، گفت: باشگاه هر تصمیمی که بگیرد صلاح خود را بهتر می‌داند. هر اتفاقی افتاد برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با نتایجی که می‌گیرند باعث شادی هواداران شوند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین