اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۰۲۸

امام قلی‌نژاد: امیدوارم روزی برسد که در المپیک مدال بگیریم

ملی‌پوش طلایی تیراندازی ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: امیدوارم روزی برسد که بتوانیم در المپیک مدال بگیریم.
۰۴:۲۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| نرجس امام‌قلی‌نژاد در گفت‌وگویی، درباره بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار داشت: در دوره‌های قبل شنیده بودم سطح مسابقات پایین بود اما در این دوره کشورها بیشتر سرمایه‌گذاری کرده بودند و حتی آذربایجان هم سطح خود را بالا برده بود. در تفنگ انتظار کسب مدال داشتم اما با توجه به سطح خوب بازی‌ها فکر نمی‌کردم در تپانچه مدال بگیریم. آذربایجان در این ماده بسیار خوب کار کرد و نه فقط ما که کشورهای زیادی برای این مسابقات کار کرده بودند.

وی افزود: البته بازی‌های کشورهای اسلامی نسبت به جهانی و آسیایی سطح پایین‌تری دارد اما باز هم نباید حریفی را دست کم می‌گرفتیم چون هر ورزشکاری که حریف را دست کم گرفت ضربه خورد. یکی از تکواندوکاران به من گفته بود بازی‌ها اصلاً سطح بالایی ندارد و من طلا گرفتم اما او در این دوره به مدال نقره رسید چون همه تلاش کرده بودند سطح‌شان را بالا ببرند. خیلی از کشورها تلاش می‌کنند و در سطح بانوان سرمایه‌گذاری دارند.

ملی‌پوش طلای ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی با اشاره به اینکه از 6 خرداد تمریناتش را برای مسابقات جهانی گابالا آماده می‌کند، یادآور شد: قبل از عید اشکالاتی داشتم که همان باعث می‌شد تا رکوردم پایین بیاید. تلاش کردم این اشکالات را برطرف کنم. اگر به مسابقات جهانی اعزام شوم امیدوارم که بتوانم دست پر برگردم. من از رکوردم در باکو راضی نبودم اما برای مسابقات جهانی همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا مدال بگیرم.


امام‌قلی‌نژاد در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه تیراندازی به حمایت نیاز دارد، خاطرنشان کرد: ما نه فقط به حمایت مالی که به حمایت معنوی هم نیاز داریم. مسئولان حالا باید روی تیراندازی حساب کنند و آن را به عنوان یک رشته جزء نبینند که هزینه‌بر است. ورزشکاران جوان ما در مسابقات جهانی مونیخ مدال گرفتند و من از این موضوع احساس غرور می‌کنم. همین موضوع انگیزه مرا بیشتر می‌کند تا من هم تلاشم را برای کسب مدال بیشتر کنم.

وی ادامه داد: زمانی که لازلو رفت با اینکه خیلی‌ها عملکرد او را دوست نداشتند اما با کمک مربیان دیگر استعدادیابی کرد. حالا این طور شده که آرمینا صادقیان توانسته با 16 سال سن مدال برنز جهان را بگیرد. امیدوارم روزی برسد که ما بتوانیم در المپیک چنین مدال‌هایی را بگیریم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین