اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۰۲۶

طاهری: امیدوارم شاهد رقابت جذابی در انتخابی تیم ملی باشیم

دارنده مدال طلای کشتی‌ فرنگی آسیا گفت: با توجه به کشتی‌های خوب قادریان در آذربایجان و آمادگی مدعیان وزن ۸۰ کیلوگرم، امیدوارم شاهد رقابت جذابی در انتخابی تیم ملی باشیم.
۰۴:۱۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| رامین طاهری در گفت‌وگویی در مورد کسب مدال طلای آسیا گفت: سطح رقابت‌ها خوب بود و من هم کشتی‌های خوبی گرفتم. بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با نفر پنجم جهان از قرقیزستان کشتی گرفتیم که ظرف 48 ثانیه کار را تمام کردم. شناخت خوبی از او داشتم و کشتی‌هایش را آنالیز کرده بودم و می‌دانستم که باید کارش را زود تمام کنم چون در غیر این صورت ممکن بود دردسر ساز شود.

وی ادامه داد:‌ در نیمه نهایی با نفر سوم المپیک لندن از قزاقستان کشتی گرفتم که کشتی‌گیر باتجربه‌ای بود. می‌دانستم او در تایم دوم کم می‌آورد و با توجه به برنامه‌ریزی که داشتیم و شرایط خوب بدنی که من داشتم کار را در تایم دوم تمام کردم. در دیدار فینال هم به مصاف حرف کره‌ای رفتم که با وجود اینکه عنوان‌دار نبود، اما رقابت‌مان نزدیک و حساس شد و در لحظات پایانی امتیاز برتری را کسب کردم. 

دارنده مدال طلای کشتی‌ فرنگی آسیا تصریح کرد: خوشبختانه کادر فنی از عملکردم رضایت داشت و خوشحالم که پاسخ خوبی به مربیان دادم و مزدم زحماتم را در این چند ماه گرفتم. خدا را شکر زانوی مصدومم هم اذیت نکرد و من هم تنها به پیروزی فکر می‌کردم. 

طاهری در پاسخ به این سؤال که قادریان در بازی‌های کشورهای اسلامی عملکرد خوبی داشت و قهرمان شد، گفت: یوسف عالی کشتی گرفت. ما در کنار رقابت سال‌هاست با یکدیگر رفیق هستیم. غیر از یوسف، ابراهیمی و خسروی هم در وزن ما حضور دارند، اما شاید بتوان گفت یوسف بهترین است. او در جام جهانی هم بسیار خوب بود و در آذربایجان هم آماده نشان داد. من هم تمرین می‌کنم تا در انتخابی تیم ملی رقابت جذابی رقم بخورد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته هم در مسابقات انتخابی یک بر یک شدیم و رقابت نزدیکی داشتیم. هیچ کدام از ما کم نمی‌گذاریم و امیدوارم امسال هم شاهد رقابت جذابی باشیم و هر کشتی‌گیری که بهتر است صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی شود. هر نتیجه‌ای که رقم بخورد نفر دوم مانند گذشته برای موفقیت و سربلندی ایران و فرد منتخب کمک می‌کند تا بهترین نتیجه در مسابقات جهانی رقم بخورد.

دارنده مدال طلای کشتی‌ فرنگی آسیا گفت: از پدر و مادرم که در این مدت زحماتی زیادی برایم کشیدند و همچنین لقمان رضایی و مصیب مرادی مربیان خودم و کادر فنی تیم ملی که حمایت‌های خوبی از ما داشتند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین