اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۰۲۳

بازی‌های کشورهای اسلامی محک خوبی بود

کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان گفت: همه کشورها مسابقات والیبال را جدی گرفته بودند.
۰۳:۳۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  تیم جوانان ایران در فینال رقابت‌های والیبال بازی‌های کشورهای اسلامی با قاطعیت آذربایجان را شکست داد و قهرمان شد.

رسول آقچلی کاپیتان تیم والیبال جوانان در گفتگو با خبرنگار اعزامی فارس پس از قهرمانی اظهار داشت: واقعیت این است که بازی سختی نبود. اگرچه آذربایجان تیم بزرگسالان خود را به مسابقات آورده بود و دو بازیکن خارجی داشت و خیلی راحت و قاطعانه آنها را بردیم. شب قبل از بازی آنالیز دقیق و کاملی از حریف داشتیم و تمامی نقاط ضعف حریف را شناسایی کردیم. برنامه‌ریزی ما به گونه‌ای بود که پیش بینی تمامی مشکلات از جمله تماشاگران حریف و حتی مشکلات داوری را داشتیم تا مشکلی سد راه قهرمانی ما نشود.

کاپیتان تیم جوانان ایران درباره ست دوم بازی با آذربایجان که گره خورد و پایاپای دنبال می‌شد نیز گفت: بازی والیبال فراز و نشیب دارد و نمی‌توان ان را پیش بینی کرد. بعد از باخت در ست اول میزبان همه انرژی خود را گذاشته بود تا به بازی برگردد ضمن اینکه از امتیاز میزبانی نیز سود می‌برد و تماشاگران نیز حسابی انها را حمایت کردند و همین سبب شد تا به بازی بازگشتند و حتی از ما جلو افتادند اما خداروشکر توانستیم بازی را مدیریت کرده و در نهایت به سود خود پایان دهیم.

وی همچنین با تشکر از تماشاگران ایرانی گفت: جا دارد از تمامی تماشاگران ایران که با تمام وجود در این بازی ما تشویق کردند و برای ما سنگ تمام گذاشتند تا در برابر میزبان و تماشاگرانش احساس غربت نکنیم، تشکر کنم.

آقچلی در ادامه درباره کیفیت و سطح کلی بازیها گفت: قبل از بازیها به ما می‌گفتند که عربستان و قطر مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند و با تمام قوا آمده‌اند و باید آنها را جدی گرفت اما این دو تیم حتی از گروه خود نیز بالا نیامدند و همین نشان می‌دهد سطح رقابتها تا چه اندازه بالا بوده و تیمها این مسابقات را کاملا جدی گرفته بودند. همه تیمها با ترکیب بزرگسال خود به مسابقات آمده بودند و تنها ترکیه بود که تیم اصلی خود را نیاورده بود و تیم امید خود را به مسابقات آورده بود که این تیم هم دو بازیکن بزرگسال از تیم اصلی را در ترکیب خود داشت. آذربایجان هم دو لژیونر را گرفته بود و همه اینها نشان می‌دهد که تیمها این مسابقات را تا چه اندازه جدی گرفته بودند.

کاپیتان تیم قهرمان بازی‌های کشورهای اسلامی درباره برنامه آتی تیم جوانان گفت: برنامه آینده و اصلی ما رقابتهای قهرمانی جوانان جهان است. این مسابقات برای ما محک خوبی بود تا بدانیم چه شرایطی داریم و نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسیم و برنامه‌ریزی کاملتری برای رقابتهای جهانی انجام دهیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بازی های اسلامی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین