اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۰۱۵

عملکرد خوب والیبالیست‌های جوان ایران اجازه خودنمایی به آذربایجان نداد

والیبالیست جوان تیم ملی ایران گفت: بعد از بازی به این نتیجه رسیدیم عملکرد خوب خودمان باعث شد آذربایجان نتواند کاری از پیش ببرد.
۲۳:۴۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| امیر حسین اسفندیار بعد از قهرمانی تیم والیبال جوانان در بازی‌های کشورهای اسلامی، این قهرمانی را ناشی از فشار تیم ایران به آذربایجان دانست و گفت: بازی خوبی مقابل والیبالیست های آذربایجان داشتیم، فکر نمی‌کردیم این بازی اینگونه و طی سه ست متوالی به سودمان تمام شود.

این بازیکن ادامه داد: بر اساس آنالیزهای به عمل آمده فکر می‌کردیم آذربایجان فشار بیشتری در این بازی به تیم ما وارد کند اما این اتفاق نیفتاد، بعد از بازی به این نتیجه رسیدیم عملکرد خوب خودمان باعث شد آذربایجان نتواند کاری از پیش ببرد.

وی ادامه داد: آنالیزورهای ما این تیم را به گونه ای آنالیز کرده بودند که در ١٥ پوئن اول هر سه ست، بازیکنان کلیدی آذربایجان را از کار انداختیم.

اسفندیار با اشاره به حضور قابل توجه تماشاگران در سالن تصریح کرد: دست تک تک هواداران مان را می ‌وسم که با حضور در سالن باعث دلگرمی ما شدند.

این بازیکن که هنگام رفتن روی سکوی قهرمانی خطاب به تماشاگران از آنها تشکر کرد، گفت: علامت پیروزی به تماشاگران نشان دادم چون انرژی که آنها به ما دادند در رقم خوردن این پیروزی نقش زیادی داشت. 

این ملی پوش والیبال در پایان گفت: به زودی باید در رقابت های جهانی حاضر شویم. دعا کنید در این رقابت ها بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین