اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۷۳۳

در فدراسیون همه با هم دشمن هستند

سرمربی رومانیایی تیم‌های ملی روئینگ گفت: نیامده‌ام با مربیان ایران بجنگم، اینجا هستم چون می‌دانم ایران توانایی کسب مدال در آسیا و جهان را دارد.
۱۴:۰۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| حدود دو هفته است که جیوگانیک سرمربی رومانیایی تیم‌های ملی روئینگ و افشین فرزام سرمربی تیم ملی دختران دچار مشکل شدند و همین امر حاشیه‌هایی را در قایقرانی به وجود آورده است. به طوری که غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی اعلام کرده در صورتی که جیوگا تمایلی برای همکاری با فرزام ندارد بهتر است ایران را ترک کند.

جیوگانیک در گفت‌وگویی، در این خصوص صحبت کرد که متن مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

نظرتان در مورد اختلافات با افشین فرزام چیست؟

من خیلی سورپرایز شدم به نظر می‌رسد در فدراسیون هر کسی مخالف دیگری است و همه با هم دشمن شده‌اند. با توجه به رزومه‌ای که دارم می‌توانستم در هر جایی که سرمربی می‌شوم جو مثبتی ایجاد کنم. می‌توانید معنی کلمه پنجره را از دیکشنری پیدا کنید به نظر می‌رسد فرزام پنجره را باز کرده و مشکلات را بیرون ریخته است. همه در فدراسیون برای ورزشکاران و ورزشکاران و مربیان برای تیم ملی ایران کار می‌کنند اما متأسفانه فهمیدم حالا در فدراسیون قایقرانی هر کس به جهت خودش می‌رود و یک هدف مشخص وجود ندارد.

فکر می‌کنید این اختلاف‌ها به پایان برسد؟

40 درصد مشکلات را حل کردم اما یک چرخ فدراسیون در مسیر خودش حرکت نمی‌کند. اینجا نیامده‌ام که با مربیان دیگر مقابله کنم من اینجا هستم چون می‌دانم ایران این قدرت را دارد که در جهان و آسیا مدال بگیرد.

آقای امینی در مصاحبه‌شان گفته‌اند در صورتی که با فرزام همکاری نکنید باید از ایران بروید؟

من نپذیرفتم با فرزام همکاری کنم او یکی از کسانی است که می‌تواند ما را دچار مشکل کند. بنابراین تا زمانی که یک چرخ خراب باشد بقیه در مسیر درست حرکت نمی‌کنند. ما زمان کافی نداریم که صرف کاراکترهای فرزام کنیم. اینجا هستیم تا به ورزشکاران و مربیان کمک کنیم که به مدال برسند. من اینجا نیامده‌ام که همیشه مراقب پشت‌سرم باشم تا کسی کار خلافی انجام ندهد. اینجا نیستم که همیشه مراقب درست کردن جو ورزش باشم.

حالا می‌خواهید از ایران بروید؟

نه هنوز، من پاسپورتم را سه روز تمدید کردم چون امیدوارم فدراسیون ایران از خواب بیدار شود و در مسیر درست حرکت کند. از صحبت‌هایی که امینی با رسانه‌ها داشت سورپرایز شدم. امینی گفته اگر با فرزام کار می‌کنم بمانم در غیر این صورت باید بروم اگر امینی در نظر دارد از طریق رسانه‌ها اخبار را به من برساند من هم از همین جا می‌گویم نمی‌توانم این شرایط را بپذیرم. امیدوارم کسانی که مسأله ایجاد می‌کنند و دشمنی‌شان را ثابت کرده‌اند برای کسب نتیجه کار کنند. ما در رومانی یک ضرب‌المثل داریم که می‌گوید آنچه که درست است و به ذهن خطور می‌کند همیشه در لحظه آخر به ذهن می‌رسد. در پایان باید بگویم من همه ایرانی‌ها را دوست دارم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین