اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۶۳
نمی‌دانم آیا صحبت‌های دادکان در مورد داوری درست بود یا نه

کاشانی: دارم به این نتیجه می‌رسم که نمی‌خواهند پرسپولیس و استقلال نتیجه بگیرند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: این را نمی‌دانم که آیا صحبت‌های شب گذشته دادکان در مورد داوری درست بوده یا نه، آیا واقعاً داوری‌ها از پیش تعیین شده است؟
۱۱:۴۷ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-جعفر کاشانی در مورد شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: پرسپولیس بالای 10 موقعیت گل داشت، اما در نهایت به داور باخت. هم در بازی شب گذشته و هم در بازی با سپاهان، پرسپولیس به داور باخت. پرسپولیس تیم جوانی است و اگر بگذارند امیدهای زیادی به این تیم وجود دارد.

وی ادامه داد: تاج شب گذشته به من زنگ زد و در مورد بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن صحبت کردیم. من می‌گویم اگر قرار است سر تیم‌ها را ببرند همین اول فصل به تیمی که می‌خواهند کاپ قهرمانی بدهند تا خیال همه راحت شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: واقعاً‌ پنالتی که فغانی برای ذوب‌‌آهن گرفت، اصلاً پنالتی نبود. در اصفهان هم داور دو پنالتی برای ما نگرفت. البته اگر بازیکنان قدر موقعیت‌های گل را می‌دانستند داور هم نمی‌توانست جلوی پرسپولیس را بگیرد. من کم‌کم دارم به این نتیجه می‌رسم که نمی‌خواهند پرسپولیس و استقلال نتیجه بگیرند.

کاشانی تصریح کرد: 35 سال است که مدیران باشگاه‌ پرسپولیس یک خشت برای باشگاه نگذاشتند. باز خدا پدر و مادر دادکان را بیامرزد که برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال یک خانه خرید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد به عملکرد علیرضا فغانی اعتراض کند، خاطرنشان کرد: وقتی داور سوت پایان را زده دیگر همه چیز تمام شده است. فقط این را نمی‌دانم که آیا صحبت‌های شب گذشته دادکان درست بوده است یا نه. آیا واقعاً داوری‌ها از پیش تعیین شده است؟ 

رئیس هیئت مدیره باشگاه افزود: هواداران خاص پرسپولیس باید الان بیایند و به تیم کمک کنند تا شرایط باشگاه به روزهای خوبش برگردد. 

کاشانی در خصوص اعتراض هواداران پرسپولیس به حضور این تیم در جام شهدا خاطر نشان کرد: هواداران حق دارند، دلیلی ندارد پرسپولیس در زمان استراحتش در یک جام شرکت کند. چرا سپاهان یا استقلال در این جام حضور ندارند؟ چرا باید خطر مصدومیت بازیکنان پرسپولیس را تهدید کند؟

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین