اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۶۰۲

ملی‌پوشان والیبال در لهستان در پای صندوق‌های رای

تیم ملی والیبال کشورمان در نحستین روز حضور خود در اردوی برون مرزی در شهر کاتوویچ یک جلسه تمرین بدنسازی و یک جلسه تمرین توپی برگزار کرد.
۱۱:۵۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضوری شایسته در لیگ جهانی والیبال آماده می کند و هم اکنون در اردوی برون مرزی خود در شهر کاتوویچ لهستان به سر می برد، روز گذشته 5 شنبه 28 اردیبهشت ماه دو جلسه تمرین در سالن اسپودک این شهر برگزار کرد.

ملی پوشان در تمرین نوبت صبح دیروز به دو گروه تقسیم شدند و یک گروه به کار با وزنه پرداختند و گروه دیگر به تمرین توپ گیری و دریافت زیر نظر کادر فنی پرداختند و بعد از این تمرین که به مدت دو ساعت طول کشید برای صرف ناهار و استراحتی کوتاه به هتل پارک محل اقامت خود رفتند.

تمرین عصر تیم ایران هم به مدت دو ساعت طول کشید و مرور تاکنیک های تیمی در بازی شش نفره و تمرکز بر روی دریافت و توپ گیری برای طراحی حمله بهتر از جمله تمرینات اصلی ملی پوشان در این جلسه تمرین بود.

انگیزه و تلاش بازیکنان در انجام تمرینات و تلاش برای کسب امتیاز تا آخرین لحظه رضایت ایگور و همکارانش در کادر فنی را در پی داشت.

ملی پوشان پس از یک تمرین پر نشاط و با انرژی برای صرف شام و استراحت به هتل محل اقامت خود بازگشتند. سید محمد موسوی به علت مشکل گوارشی( دل درد) با نظر پزشک تیم دکتر افروزی و موافقت ایگور کولاکوویچ در تمرین عصر دیروز استراحت کرد و امروز عصر به همراه دیگر بازیکنان تمرین خواهد کرد.

همچنین فرهاد نظری افشار که با اجازه ایگور کولاکوویچ برای انجام کار اداری دو روز به مرخصی رفته بود روز گذشته به کاروان تیم ایران در هتل پارک پیوست.

بر اساس هماهنگی های انجام شده با سفارت جمهوری اسلامی ایران در لهستان یک صندوق سیار برای اخذ رای از اعضای تیم ملی والیبال کشورمان جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به هتل پارک در شهر کاتوویچ حاضر می شود و ملی‌پوشان با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور خود سهیم خواهند شد.

بر این اساس عصر امروز جمعه 29 اردیبهشت تمرین تیم ملی والیبال کشورمان با حضور 16 بازیکن حاضر به نام های سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد نظری افشار، محمد طاهر وادی، مهدی مرندی، رضا قرا، محمد جواد معنوی نژاد، فرهاد قائمی، مجتبی میرزا جانپور، میلاد عبادی پور، مصطفی حیدری، سامان فائزی، مسعود غلامی، امیر غفور و فرهاد سال افزون و کادر فنی شامل امیر خوش خبر(سرپرست)، ایگور کولاکوویچ (سرمربی)، پیمان اکبری، کوبیلیسکی و سعید رضایی (مربیان)، دکتر سیامک افروزی (فیزیوتراپیست)، دانیل میسیج (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و علیرضا پیشیاره (ماساژور) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ا

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین