اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۵۱۸

منچستریونایتد بهتر از فصل قبل کار نکرده است

کارشناس اسکای اسپورت به انتقاد از مورینیو و عملکرد تیمش پرداخت و اظهار داشت: منچستریونایتد اصلا از فصل گذشته بهتر نبوده و مورینیو باید برای حفظ اعتبارش قهرمان لیگ اروپا شود.
۱۴:۴۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| شب گذشته منچستریونایتد در ورزشگاه سنت‌ماری به تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون دست یافت.

مقام ششمی برای شیاطین‌سرخ تثبیت شده ولی آنها یک دیدار حساس در چهارشنبه هفته آینده مقابل آژاکس خواهند داشت. منچستریونایتد باید برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فینال لیگ اروپا مقابل باشگاه هلندی روبه‌رو شود.

جیمی ردنپ در خصوص عملکرد این فصل مورینیو و منچستریونایتد اظهار داشت: یک فصل ناامیدکننده برای قرمزپوشان در لیگ جزیره بود. وقتی به تیم منچستر نگاه می‌کنی و ژوزه می‌گوید مشکل بازیکن دارد با اینکه ارزش آنها نزدیک به 260 میلیون پوند است برای من راضی کننده نبوده و بیشتر از این توقع دارم.

کارشناس اسکای اسپورت ادامه داد: من مطمئن بودم که هواداران نیز بیشتر می‌خواهند. یک فوتبال تهاجمی‌تر و هیجان‌انگیزتر زیرا نگاه کردن به بازی آنها در حال حاضر کار بسیاری سختی است.

وی در ادامه تصریح کرد: با این حال نمی‌توان برای ژوزه متاسف بود، به نظرم اعتبار مورینیو وابسته به دیدار چهارشنبه خواهد بود. اگر آنها قهرمان نشوند با توجه به خرجشان در تابستان یک فصل بسیار ناامیدکننده را طی کرده‌اند. آنها اکنون 25 امتیاز از چلسی پایین‌تر بوده و اصلا از فصل قبل بهتر کار نکرده‌اند. نه خوب بازی می‌کنند و نه هیجانی در تاکتیک‌ آنها دیده می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین