اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۴۷۱

حذف 3 نماینده ریکرو مردان ایران/صعود عبادی و براتچی به مرحله یک شانزدهم

3 ملی‌پوش ریکرو مردان ایران در کاپ جهانی شانگهای از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
۱۰:۰۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| در دومین روز از کاپ جهانی تیراندازی باکمان که در شانگهای در حال برگزاری است، ملی‌پوشان کشورمان در ریکرو انفرادی و کامپوند به مصاف حریفان رفتند.

در ریکرو انفرادی زنان، نیلوفر علیپور در نخستین گام با نتیجه 6 بر صفر حریفی از مغولستان را شکست دادف اما در دوم با نتیجه 7 بر 3 مقابل حریف چینی شکست خورد و حذف شد.

پارمیدا قاسمی دیگر ملی‌پوش ایران در این ماده مقابل نمایندگان مغولستان و روسیه پیروز شد و به مرحله یک شانزدهم صعود کرد. وی در این مرحله به مصاف کمانداری از ژاپن می‌رود.

در ریکرو مردان، صادقی اشرفی با نتیجه 7 بر 3 مقابل نماینده قزاقستان شکست خورد و حذف شد. متین سبزی 6 بر صفر مغلوب نماینده قزاقستان شد و کنار رفت. امین پیرعلی آخرین نماینده کشورمان با نتیجه 7 بر 3 مقابل کمانداری از کانادا شکست خورد و حذف شد.

در کامپوند مردان، اسماعیل عبادی بعد از یک دور استراحت در دیدار دوم نماینده ویتنام را با امتیاز 145 بر 136 پیروز شد و به مرحله یک شانزدهم راه یافت. وی در این مرحله بازهم مقابل نماینده ویتنام قرار می‌گیرد.

مجید قیدی بعد از یک دور استراحت، در مرحله دوم با نتیجه 143 بر 138 نماینده ویتنام را مغلوب کرد. وی در مرحله یک شانزدهم مقابل نماینده ایتالیا به میدان می‌رود.

امید طاهری بعد از پیروزی مقابل نماینده قزاقستان، در مرحله یک‌شانزدهم کمانداری دیگری از این کشور به میدان می‌رود.

در کامپوند زنان، پریسا براتچی بعد از یک دور استراحت بعد از یک دور استراحت در مرحله دوم حریفی از هلند را از پیش رو برداشت. براتچی در مرحله یک شانزدهم مقابل کمانداری از هند قرار می‌گیرد.

فرشته قربانی دیگر نماینده کشورمان در همان نخستین دیدار مقابل نماینده اندونزی شکست خورد و حذف شد. عالمه سادات هاشم‌پور نیز در دیدار نخست با نتیجه 137 بر 134 مقابل نماینده تایلند مغلوب شد و کنار رفت.

روز گذشته نیز کامپوند میکس ایران در مرحله یک چهارم مقابل دانمارک شکست خورد و حذف شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین