اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۲۹۳

گرایی و قادریان فینالیست شدند/شکست دور از انتظار علیاری و نوربخش

فرنگی‌کاران ۴ وزن نخست کشورمان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مصاف حریفان خود رفته‌اند.
۱۱:۴۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های کشورهای اسلامی از صبح امروز باکو آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در 4 وزن اول (59، 71، 80 و 96 کیلوگرم) به مصاف حریفان خود رفتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 59 کیلوگرم که 9 کشتی‌گیر حضور دارند، محمد نوربخش پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر 4 مغلوب مراد ممدوف، قهرمان جوانان جهان و زیر 23 سال اروپا از آذربایجان شد تا برای ادامه کار و تلاش برای کسب مدال برنز منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در وزن 71 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با نتیجه 3 بر یک ایکر سونمز از ترکیه را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی نیز با نتیجه 6 بر 5 از سد رسول چونایف، دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان از آذربایجان گذشت و فینالیست شد. در این وزن 8 نفر حضور دارند.

در وزن 80 کیلوگرم که 7 کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند، یوسف قادریان در کشتی نخست با نتیجه 3 بر یک از سد برهان آکبوداک، دارنده مدال نقره جوانان جهان و مدال نقره زیر 23 سال اروپا از ترکیه گذشت. وی در مرحله نیمه نهایی نیز امان علی آتایف از ترکمنستان را با نتیجه 10 بر 4 شکست داد و به دیدار پایانی راه یافت.

در پائین جدول این گروه رفیق حسین‌اُف دارنده مدال نقره بازی‌های اروپایی از آذربایجان حضور دارد.

در وزن 98 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، مهدی علیاری در دور نخست با نتیجه 2 بر یک مغلوب سلیمان دمیرچی از ترکیه شد و برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا کار را در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز پیگیری کند.

در بالای جدول این گروه اورخان نوریف، قهرمان زیر 23 اروپا از آذربایجان و رستم آساکولوف دارنده مدال نقره جهان (85 کیلو) از ازبکستان حضور دارند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین