اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۲۵۳

عملکردمان در سه وضعیت بانوان فوق‌العاده بود

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران گفت: ورزشکاران ما در تیراندازی عملکرد خوبی داشتند و بیشتر از قولی که به وزارت داده بودیم طلا گرفتیم.
۰۵:۱۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| ملی‌پوشان تیراندازی کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی به مدال‌های رنگارنگی دست پیدا کردند.

ابراهیم اینانلو که در این دوره همراه ملی‌پوشان تفنگ ایران حضور نداشت درباره نتایج کسب شده، اظهار داشت: ما برای شرکت در این بازی‌ها اردوهای خوبی برگزار کردیم و تمرینات ما از 6 فروردین آغاز شد. هر چند مشکلاتی داشتیم اما این مشکلات به فدراسیون و ورزشکاران برنمی‌گشت. مبینی هم تلاش کرد این مسائل را برطرف کند و خیلی از آنها مرتفع شد.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از کسب مدال در این بازی‌ها، گفت: در جلسه‌ای که با وزارت ورزش داشتیم 10 مدال را پیش‌بینی کرده بودیم. خودم 8 مدال را در تفنگ پیش‌بینی کرده بودم. در تفنگ بادی در بخش مردان ضعیف کار کردیم و با وجود فینالیست شدن نوروزیان و باقری فکر نمی‌کردم بدون مدال بمانیم.

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران ادامه داد: چون شرایط تیراندازان در تفنگ بادی خوب بود. حسین باقری هم رکوردهای خوبی داشت و نوروزیان هم به عنوان نفر اول راهی فینال شد به همین دلیل فکر می‌کردم 2 مدال بگیریم.

اینانلو درباره شرایط بانوان در تفنگ سه وضعیت، یادآور شد: همان طور که انتظار می‌رفت نتایج فوق‌العاده بود. البته به نظر می‌رسید در فینال جام بزرگ کمی به مشکل برخورده و برنز هم گرفت، اما او ضعیف کار نکرد بلکه خدمتی و احمدی فوق‌العاده کار کردند. ما به وزارت ورزش قول 3 طلا داده بودیم که بیشتر از آن را کسب کردیم.

وی در خصوص برنامه‌های تیم ملی در آینده خاطرنشان کرد: شرایط مالی مناسب باشد تیم بزرگسالان را به جام جهانی اعزام می‌کنیم که نیمه دوم خردادماه در آذربایجان برگزار می‌شود. مسابقات جوانان جهان نیز تیرماه در آلمان برگزار خواهد شد. به همین دلیل آنها را الان به آلمان آورده‌ام تا در تورنمنت هانوفر و مسابقات جهانی مونیخ شرکت کنند.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین