اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۲۱۴

طلای ایوب از دل رقابت نفسگیر/ لیفت زرین موسوی

ملی پوش وزنه برداری کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی به مدال طلا رسید.
۱۹:۱۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| چهارمین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های کشورهای اسلامی با برگزاری مسابقات دسته 94 کیلوگرم در سالن آزال کلاب ادامه یافت. در این وزن که 13 وزنه‌بردار حضور داشتند، ایران دو نماینده داشت و ایوب موسوی و محمد زارعی به رقابت با سایرین پرداختند.
در حرکت یکضرب ابتدا محمد زارعی رو تخته رفت و با 161 کیلوگرم کارش را شروع کرد. در حرکت دوم وزنه 166 کیلوگرم را انداخت اما در حرکت سوم جبران کرد و وزنه 167 را بالای سر برد تا در یکضرب سوم شود.
ایوب موسوی نیز در حرکت یکضرب کارش را با 161 کیلوگرم شروع کرد در حرکت دوم وزنه 166 کیلو را بالای سر برد و در حرکت سوم موفق شد وزنه 169 کیلوگرم را مهار کند تا در حرکت یکضرب دوم شود.
در حرکت یکضرب فرخودبک سوبیروف از ازبکستان 170 کیلوگرم اول شد.
در حرکت دوضرب باز هم این محمد زارعی بود که به عنوان نفر نخست روی تخته آمد و با وزنه 199 کیلوگرم شروع کرد اما در مهار آن ناکام بود. زارعی در حرکت دوم 200 کیلو را بالای سر برد، اما در حرکت سوم وزنه 205 کیلوگرم را انداخت تا با همان 200 کیلوگرم به رتبه ششمی حرکت دوضرب قناعت کند.
بدین ترتیب محمد زارعی با رکورد 267 کیلوگرم در مجموع به رتبه پنجمی رسید.
ایوب موسوی کار خود را در حرکت دوضرب با وزنه 205 کیلوگرم آغاز کرد و آن را بالای سر برد. در حرکت دوم 210 کیلو را نیز مهار کرد و در حرکت سوم 212 کیلو را نیز با اقتدار بالای سر برد تا در حرکت دوضرب اول شده با شایستگی با رکورد 381 کیلو مدال طلا را به سینه بزند
در حرکت دوضرب روشن فتح‌الله‌یف از آذربایجان با 211 کیلو دوم و فرخودبک سوبیروف از ازبکستان با 210 کیلو سوم شدند
در نیز بعد از ایوب موسوی، فرخودبک سوبیروف از ازبکستان با 380 کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و نقره گرفت و روشن فتح‌الله‌یف وزنه‌بردار میزبات با 376 کیلو سوم شد تا برنز بگیرد.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
مرکز آهن
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین