اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۱۵۳

زارعی چهارم شد/قدرتنمایی وزنه‌برداران مصر و عراق در ۷۷ کیلو

رضا زارعی وزنه‌بردار دسته ۷۷ کیلوگرم کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی به عنوانی بهتر از چهارمی نرسید.
۱۴:۲۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| چهارمین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های کشورهای اسلامی با برگزاری مسابقات دسته 77 کیلوگرم در سالن آزال کلاب آغاز شد که رضا زارعی نماینده کشورمان با 9 وزنه‌بردار دیگر به رقابت پرداخت و در پایان به عنوانی بهتر از چهارمی نرسید.

* یک ضرب:

در حرکت یکضرب زارعی نخستین حرکت خود را با وزنه 140 کیلوگرم آغاز کرد و آن را به راحتی بالای سر برد اما در حرکت دوم در مهار وزنه 145 کیلوگرمی ناموفق بود. زارعی برای حرکت سوم یک کیلوگرم به این وزنه اضافه کرد، اما 146 کیلوگرم را هم انداخت تا در نهایت با همان 140 کیلو با عنوان ششمی به کار خود در این حرکت پایان دهد.

در پایان حرکت یکضرب محمد محمود از مصر با 158 کیلوگرم اول شد، سلیل اردوغدو از ترکیه با 146 کیلوگرم دوم و ولکینسون پیوجی از مالزی با 141 کیلوگرم سوم شدند.

* حرکت دوضرب:

در حرکت دوضرب رضا زارعی با 169 کیلوگرم شروع کرد و آن را به راحتی بالای سر برد، اما در حرکت دوم و سوم در مهار وزنه 175 کیلو ناموفق بود، تا در نهایت با 169 کیلوگرم و مجموع 309 کیلوگرم با عنوان چهارمی به کار خود پایان داد تا دستش از مدال کوتاه بماند.

در جدول حرکت دوضرب محمد محمود از مصر با 190 کیلوگرم اول شد، احمد الحسین از عراق با 179 کیلوگرم دوم و سلیل اردوغدو با 173 کیلوگرم سوم شدند.

بدین ترتیب در پایان رقابت‌های دسته 77 کیلوگرم محمد محمود از مصر با مجموع 348 کیلوگرم قهرمان شد و مدال طلا را بر گردن آویخت؛ احمد الحسین از عراق با 320 کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و نقره گرفت و سلیل اردوغدو از ترکیه با 319 کیلوگرم سومی و مدال برنز را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین