اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۰۷۸

باید برنامه‌ریزی کنیم تا از کورس قهرمانی جا نمانیم

نایب قهرمان مسابقات جهانی آلمان گفت: با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، می‌خواهم برای پنجمین بار طعم شیرین قهرمانی را دوباره بچشم.
۱۰:۴۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| حمیده عباسعلی در گفت‌وگویی، در مورد نتایج بانوان کاراته‌کا در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار داشت: نتایج بانوان در باکو قابل قبول است، چرا که از پنج فرصتی که در بخش بانوان داشتیم، چهار مدال کسب شده است. چهار سال پیش نیز همین نتیجه در بازی‌های کشورهای اسلامی رقم خورد که ما چهار مدال کسب کردیم. من در آن مقطع مدال طلای مسابقات را به دست آوردم.

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچون در ادامه، افزود: همه دنیا با توجه به المپیکی شدن کاراته پیشرفت کردند و خدا راشاکریم که بانوان نسبت به دوره قبل نتیجه ضعیف‌تر را کسب نکردند، به هر حال ما مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم که این رقابت‌ها خیلی برای ما مهم است، باید حواسمان را جمع کنیم، چون کاراته المپیکی شده و زمان زیادی تا المپیک توکیو باقی نمانده است باید با برنامه‌ریزی پیش برویم، یک چشم به هم بزنیم زمان آغاز المپیک توکیو فرارسیده است، به همین دلیل باید برنامه‌ریزی‌ها درست و دقیق باشد تا از کورس قهرمانی جا نمانیم.

دارنده نشان نقره مسابقات جهانی آلمان در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: امسال مسابقات قهرمانی آسیا از دوره قبل مهمتر است، من فکر می‌کنم در سال 2017 رنگینک تمام کاراته‌کاها پاک خواهد شد و همه ورزشکاران برای گرفتن سهمیه المپیک از صفر شروع خواهند کرد، به همین دلیل این مسابقات برایما خیلی مهم است. شما نگاه کنید در کشورهای آسیایی در مسابقات آسیایی تمام کشورهای صاحب نام در کاراته حضور دارند، ژاپن یکی از مهمترین کشورهای حال حاضر در آسیا است، آنها میزبان المپیک هستند و قاعدتاً با برنامه‌ریزی‌های دقیق کارهای خود را شروع کردند.

عباسعلی در واکنش به این سؤال که برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گویا قرار است انتخابی برگزار شود، گفت: برای مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی بانوان قرار است یک انتخابی برگزار شود، شرایط من ایده‌آل است، امیدوارم نتایج خوبی را در انتخابی رقم بزنم و بعد از آن در قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کنم. کسب نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیا برای من مهم است، چون چهار سال است در این بخش قهرمان شده‌ام و می‌خواهم برای پنجمین بار در آسیا طعم شیرین قهرمانی را دوباره بچشم.

دارنده نشان برنز مسابقات جهانی اتریش در مورد اینکه چه زمانی قرار است برای مسابقات جام جهانی لهستان اعزام شوید، گفت: 5 نفر قرار است راهی مسابقات جام جهانی لهستان شویم، 4 نفر در بخش مردان و یک نفر در بخش بانوان، قرار است 8 روز بعد از مسابقات قهرمانی آسیا راهی لهستان شویم. برای حضور در این مسابقات، نفرات اول تا سوم مسابقات جهانی دعوت شده‌اند و هر کسی قهرمان قاره شده نیز در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین