اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۰۲۳

عسگری نقره‌ای شد/ اولین وزنه‌بردار، اولین مدال

ملی پوش وزنه برداری کشورمان در مسابقات کشورهای اسلامی مدال نقره گرفت.
۱۹:۳۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های کشورهای اسلامی در سالن آزال کلاب برگزار می‌شود. در دومین روز ابن رقابت‌ها امروز مجید عسگری به عنوان نخستین نماینده ایران در این رقابت‌ها در وزن 69 کیلوگرم روی تخته رفت.

عسگری برای حرکت نخست یکضرب وزنه 131 کیلوگرمی را به راحتی بالای سر برد. در حرکت دوم وزنه 136 کیلوگرم را نیز مهار کرد و برای حرکت سوم وزنه 139 کیلوگرم را نیز بالای سر برد تا هر سه حرکت خود در این وزن را با موفقیت انجام داده باشد. عسگری با این رکورد در حرکت یکضرب پنجم شد.

در جدول حرکت یکضرب، دانیار اسماعیلوف از ترکیه با 148 کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت.
توران احمت اوکیای از ترکیه با 141 کیلوگرم روی پله دوم ایستاد و محمود الحمید از عربستان با 140 کیلوگرم سوم شد.

در حرکت دوضرب مجید عسگری با 170 کیلوگرم آغاز کرد و آن را براحتی بالای سر برد.
در حرکت دوم 177 کیلو را نیز مهار کرد تا در جدول دوضرب در جایگاه نخست بایستد. عسگری در حرکت سوم به وزنه 185 کیلوگرم حمله کرد تا بلکه بتواند طلای مجموع را از ان خود کند اما در مهار این وزنه ناموفق بود.

در حرکت دوضرب دوستان یوکوبوف از ازبکستان با 177 کیلو در جدول دوضرب دوم شد و تریانتو از اندونزی با 172 کیلو در جایگاه سوم ایستاد.

بدین ترتیب و در پایان رقابت‌های دسته 69 کیلوگرم، در مجموع دسته 69 کیلوگرم دانیار اسماعیلوف از ترکیه با رکورد 323 کیلوگرم در جایگاه نخست ایستاد، مجید عسگری با رکورد 316 کیلوگرم مدال نقره را بر گردن آویخت و دوستان یوکوبوف از ازبکستان با 314 کیلوگرم سوم شد و مدال برنز را گرفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین