اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۸۶۱

به کریس افتخار می‌کنم

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی ارزشمند مردانش برابر سویا گفت: به داشتن بازیکنی مثل کریس رونالدو افتخار می‌کنم.
۱۰:۰۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری خود خطال به هواداران رئال مادرید گفت: می‌دانم که اکمنون باید خوشحال باشیم و وقتی از 2 بازی فقط 4 امتیاز بخواهیم تا به قهرمانی برسیم، یعنی یک حس خوب اما من همچنان با صدای بلند اعلام می‌کنم که هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و در اوج هیجان باید به دو بازی باقیمانده خود فکر کنیم.

زیدان ادامه داد: مالاگا و سلتاویگو دو تیم بزرگ و پرهوادار هستند، تیم‌هایی که به خاطر لوگوی خود می دوند و کاری به نتیجه پایان فصل ندارند، مهم این است که تا آخرین لحظه برای هواداران خود تلاش کنند، این دقیقا همان کاری است که ما هم انجام خواهیم داد و تا آخرین لحظه به خیال قهرمانی، بازی را رها نخواهیم کرد. یک گل بیشتر و یک حمله زیبای بیشتر اگر بالقوه بماند و تبدیل به یک اتفاق زیبا نشود، یعنی کم کاری ما و من هرگز چنین اجازه‌ای به بازیکنان نخواهم داد.

وی درباره خامس رودریگس گفت: او خداحافظی نکرده است، خامس بازیکن رئال مادرید است و احتمال تمدید قراردادش با مادرید کم نیست، در هر حال برای او به عنوان یک مربی آرزوی موفقیت می‌کنم.

زیدان درباره درخشش رونالدو و عبور رسمی او از مرز 400 گل زده گفت: به کریس افتخار می‌کنم، او یک بازیکن تکامل یافته و بی نقص است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین