اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۸۴

آذرنیا : نریمان جهان و آقایی تا پایان فصل در تراکتور می‌مانند

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: اگرچه نریمان جهان و آقایی باید در گسترش فولاد باشند اما حساسیتی روی این موضوع نداریم و تا پایان فصل در تراکتور هستند.
۰۸:۵۹ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حسن ‌آذرنیادر خصوص بازی با سیاه ‌جامگان اظهار کرد : همه بازی‌های لیگ سخت است و بازی ما با سیاه‌جامگان نیز از این قاعده مستثنی نیست .

وی در ادامه افزود : البته با توجه به فاصله امتیازی کم تیم‌ها در لیگ برتر می‌توان با برد مقابل سیاه‌جامگان 5 تا 6رده در جدول ارتقاء یافت .

‌آذرنیا در خصوص سیاه‌جامگان هم گفت: برای خطیبی که گسترش، خانه ‌اوست و برای تیمش احترام فراوانی ‌قائلم.  جوان‌ها و‌ بازیکنان با انگیزه‌ای در تیم وجود دارد اما ما برای کسب 3امتیاز به میدان می‌رویم .سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد بیان کرد: ما برای نخستین بار در لیگ در سه بازی میهمان بوده‌ایم یکی در تهران و دیگری در قم و در تبریز گرچه اسمی میزبان بوده‌ایم ولی ‌بطورکلی میهمان بوده‌ایم که می‌تواند اتفاق نادری باشد که ‌ضررگسترش فولاد است .

وی در مورد وجود ‌بازیکن محروم و مصدوم در تیم عنوان کرد: گسترش فولاد ‌بازیکن مصدوم و محروم ندارد و با تمامی نیرو مقابل سیاه ‌جامگان بازی می‌کند. ‌

آذرنیا در مورد حضور نریمان جهان و سعید آقایی در تیم گسترش فولاد پس از اتمام خدمت سربازی تصریح کرد: باید عنوان کنم که اگر روال قانونی را اجرا کنیم بطور حتم متعلق به گسترش هستند و باید به تیم بیایند ولی با توجه به اینکه هدف ما کمک به ‌تراکتورسازی بوده و همکاری ما با تراکتور ‌دوسویه بوده دوست نداریم برای تراکتورسازی مشکلی ایجاد شود و اینکه وسط بازی‌ها این بازیکنان را از تیم جدا کنیم چندان کار قابل قبولی نیست و با مسئولان ‌تراکتورسازی رایزنی هم نکرده‌ایم .

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد اذعان کرد : ما حساسیتی بر روی مسئله برگرداندن آقایی و نریمان جهان نداریم و هدف ما کمک به تراکتور است.

وی یادآور شد: امیدوارم بتوانم در راستای کمک به فوتبال آذربایجان همه تلاشمان را به کار گیریم و دل مردم خوب تبریز را شاد کنیم .

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین