اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۷۷۴

صوفی‌زاده: برای انتخاب مربی بانوان از کی‌روش مشورت نگرفته‌ایم

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: برای انتخاب مربی بانوان از کارلوس کی‌روش هیچ مشورتی نگرفته‌ایم.
۱۹:۰۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| لیلا صوفی‌زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: در فصلی که گذشت تیم‌هایی که در فوتبال بانوان سرمایه‌گذاری کرده بودند حدود 10 تیم بودند و ما قبلاً جشن قهرمانی آنها را در اصفهان و شیراز گرفته بودیم. امروز مراسم تجلیل از خود باشگاه‌ها و مدیرانشان بود. 7 سال اقلامی را از طرف فیفا با پیگیری فدراسیون فوتبال به فوتبال بانوان می‌دهیم و امروز خواستیم این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: تجهیزات ورزشی در قالب البسه ورزشی و بقیه اقلام را به آنها دادیم. اجناسی که دادیم، اجناس فیفا بوده است و یک برند معتبر است.

صوفی‌زاده در خصوص اینکه لیگ بانوان از چه زمان آغاز خواهد شد، افزود: لیگ بانوان هر سال از اواخر شهریور اغاز می‌شود و تا اسفندماه ادامه دارد. این موضوع بستگی به تیم‌هایمان دارد. سال قبل 12 تیم در مسابقات حضور داشتند و 2 تیم به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی انصراف دادند.

وی در خصوص اینکه وضعیت قرارداد بازیکنان خانم چطور است، اظهار داشت: این موضوع را باشگاه‌ها باید بگویند، اما به‌هر حال قراردادی که بسته می‌شود با قرارداد آقایان متفاوت است. فکر می‌کنم رقم‌هایی بین 20 تا 25 میلیون تومان هم وجود داشته است، اما به‌هر حال مبلغ قراردادها کم است و می‌تواند بیشتر از اینها باشد، چون بانوان فوتبالیست ما شایستگی‌های زیادی دارند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه فوتبال بانوان بعد از 2 سال تعطیلی مجدداً آغاز شد و اینکه چه برنامه‌ای برای فوتبال خانم‌ها دارید، تصریح کرد: باید از مسابقات توسط کمیته فنی، ارزیابی صورت بگیرد. ضعف‌ها و قوت‌ها مشخص شده اما این یک واقعیت است که تا تیم‌ها فعالیت نکنند نمی‌توانیم انتظار معجزه داشته باشیم. در برنامه‌های من این موضوع وجود دارد که تیمی را راهی مسابقات کنم که حمایت کامل از آن تیم صورت گرفته باشد. درباره مربی خارجی هم باید بگویم که این موضوع هم می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد اما اینکه بگوییم صد درصد خواهد بود، این‌طور نیست. ما رزومه‌های متعددی را از کشورهای ایتالیا و اسپانیا گرفته‌ایم، اما رقم‌هایی که درخواست کرده‌اند، متفاوت است. ریاست محترم فدراسیون فوتبال از ما حمایت خواهد کرد.

صوفی‌زاده درمورد اینکه آیا از کارلوس‌ کی‌روش مشورت گرفته‌اید یا خیر، افزود: خیر، مشورتی نگرفته‌ایم.

وی درباره فوتسال بانوان که در تورنمنت روسیه شرکت کرد اما گل‌های خورده تیم کشورمان نشان می‌دهد که پیشرفتی در این تیم وجود ندارد، اظهار داشت: تیم بانوان به حال خودش رها نشده و ما اردوهای مستمر داشته‌ایم اما واقعیت این است که همه کسانی که در عرصه فوتبال هستند، می‌دانند که روسیه و اسپانیا تیم‌های دوم و سوم دنیا هستند و ما در جایگاه هفتم دنیا هستیم. دوره‌های قبل هم همین شرایط بود و ما نمی‌توانیم انتظار معجزه داشته باشیم. ما باید مشاور فنی خوب داشته باشیم و امیدوار هستیم در یکی، دو اردوی آینده این خلاء پر شود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین