اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۶۵
سرمربی تیم سایپا:

شرایط آب و هوایی کار سایپا را برابر استقلال خوزستان سخت می‌کند

سرمربی سایپا گفت: امیدوارم فردا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم اما سخت ترین بخش ما برای کسب ۳ امتیاز شرایط بد آب و هوایی اهواز است.
۱۹:۱۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مجید جلالی امروز در نشست خبری قبل از بازی استقلال خوزستان در برابر سایپا اظهار داشت: برای من که بخش زیادی از کار و زندگی ام در اهواز است لذت بخش است که به این کلانشهر بازگردم چرا که خاطرات زیادی در اینجا دارم.

وی افزود: امیدوارم فردا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم اما سخت ترین بخش ما برای کسب 3 امتیاز شرایط بد آب و هوایی اهواز است و به همین دلیل برای یک رقابت خوب در این شرایط راهکارهایی اتخاذ کردیم.

سرمربی سایپا عنوان کرد: ما برای کسب 3 امتیاز به اهواز آمدیم چرا که هدف اصلی ما در ابتدای فصل حضور در بین مدعیان قهرمانی است و عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشتیم.

وی با بیان اینکه امسال سایپا دارای 2 تیم مختلف است، بیان کرد: امسال تیم ما به دو تیم بازیکنان جوان و بازیکنان با تجربه تقسیم شده است.

جلالی درباره تغییر ساعت بازی‌ها در اهواز گفت: حق طبیعی نمایندگان خوزستانی برگزاری بازی در این شرایط آب و هوایی است چرا که بازیکنان خوزستانی در این دما تمرین می‌کنند اما به نظرم به دلیل ضعف های موجود مردم اهواز بیشتر سختی‌ها را متحمل می‌شوند.

وی تصریح کرد: به نظرم مسئولان استان باید در این باره تصمیم بگیرند و نباید مسئولان فدراسیون که در تهران هستند در این باره تصمیم خاصی بگیرند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین