اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۶۴۴

سه عنوان فردی کیفیت ساحلی‌بازان ما را به دنیا نشان داد

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی گفت: مقام‌های متعددی در کارنامه فوتبال ساحلی وجود داشت اما تنها کسب مقام جهانی در کارنامه ما خالی بود.
۱۰:۴۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در خصوص کسب عنوان سومی قهرمانی جام جهانی توسط ساحلی‌بازان کشورمان گفت: جا دارد این قهرمانی را به همه مردم ایران تبریک بگویم! در چند سال اخیر ما جام‌های متعددی به دست آورده بودیم اما فقط مقام جهانی در کارنامه ما خالی بود که با شایستگی ملی‌پوشان توانستیم مقام سومی جهان را کسب کنیم. البته خوشحال‌ کننده‌تر این بود که ما سه عنوان فردی هم توسط ملی‌پوشان کسب کردیم که این موضوع عیار فوتبال ساحلی ما را به دنیا نشان داد.

وی در مورد اینکه توجه خوبی به فوتبال ساحلی شده اما ملی‌پوشان گلایه‌ها و درد و دل‌هایی هم بابت برخی مسائل داشتند، افزود: خوشبختانه حمایت‌های بسیار خوبی از فوتبال ملی صورت گرفته و باید از فدراسیون فوتبال و رسانه‌ها بابت این موضوع تشکر کنم. همچنین شخص مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که در این مدت کمک زیادی به ما داشت. ما مسئول برنامه‌ریزی بودیم و بخش اجرایی توسط فدراسیون فوتبال انجام می‌شد که اگر حمایت شخص آقای تاج و همکارانش در این بخش نبود نمی‌توانستیم این مقام را کسب کنیم. البته باید از زحمات سرمربی و مربیان تیم ملی و همچنین ساحلی‌بازان ملی پوش کشورمان هم تشکر کنیم که واقعا با غیرت در این مسابقات حاضر شدند.

شهریاری در خصوص اینکه با توجه به کسب مقام سومی دنیا چرا هیچ شخصی از وزارت ورزش برای استقبال از ملی‌پوشان فوتبال ساحلی به فرودگاه نیامده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه ما مقام ارزشمند سومی جهان را کسب کردیم قطعا حضور آقایان تاج و ساکت باعث خوشحالی ما شده است اما در خصوص وزارت ورزش باید بگویم که در جریان نیستم که چرا به فرودگاه نیامدند چون ارتباطی با آنها ندارم اما حتما مشغله‌ای داشتند که به فرودگاه نیامدند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین