اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۶۳۸

باید نگاه‌ها به فوتبال ساحلی عوض شود

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: مدال جام جهانی در کلکسیون افتخارات‌مان کم بود که خوشبختانه به دست آمد.
۱۰:۲۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| پیمان حسینی در مورد کسب مقام سوم تیم ملی فوتبال ساحلی در جهان اظهار داشت: عنوان با ارزشی بود که کسب شد و به همین دلیل خیلی خوشحالیم. این کار متعلق به مجموعه فوتبال ساحلی بوده است. دوست داشتیم قهرمان شویم اما قسمت نشد. امیدوارم در مسابقات بعد هم همین طور خوب بدرخشیم و دل مردم را شاد کنیم.

وی در مورد ضربات پنالتی عنوان کرد: فوتبال ساحلی بازی لحظه‌هاست و شانس خیلی دخیل است و بچه‌ها سعی کردند بهترین نمایش را داشته باشند. تلاش کردند پیروز شویم. دوست داشتیم در برزیل بازی کنیم و قهرمان شویم اما به هر حال تنها مدالی که در کلکسیون مدال‌هایمان کم بود همین جام جهانی بود که خوشبختانه کسب شد.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی درد مورد ادامه کار گفت: امیدواریم این شرایط خوب ادامه داشته باشد. نگاه تاج به فوتبال ساحلی حرفه‌ای است. تاج و ساکت همیشه در اردوها حضور دارند و حامی تیم هستند. مسلما با برنامه‌های بهتر می‌توانیم عناوین بیشتری را کسب کنیم و این تیم تا مدت‌ها می‌تواند افتخارآفرینی کند.

حسینی در مورد اینکه ملی‌پوشان می‌گویند به فوتبال ساحلی توجه نمی‌شود، گفت: تا چند سال اخیر تغییرات زیاد بوده است. اینکه بگوییم همه چیز خوب است اینطور نیست. باید همیشه آینده را ببینیم. می‌دانیم که تاج برنامه‌های خوبی را اجرا می‌کند. این عنوان سومی به یک باره به دست نمی‌آید. مجموعه فدراسیون فوتبال،‌بازیکنان و کادر فنی همه دست به دست هم می‌دهند. مسلما دیدها عوض شده و روز به روز بهتر می‌شود.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد اینکه کسی از وزارت ورزش برای استقبال شما نیامد،عنوان کرد: امیدوارم دید وزارت ورزش هم به فوتبال ساحلی تغییر کند. ملی‌پوشان خواسته‌ها و مشکلات زیادی دارند. وزارت ورزش می‌تواند گام مثبتی برای فوتبال ساحلی بردارد. حتما مشکل داشتند یا شرایط‌شان جور نبود که به استقبال بیایند. امیدوارم در آینده توجه کنند این تیم کار بزرگی در جهان انجام داده است. نیاز است که همه حمایت کنند نه تنها فدراسیون فوتبال.

وی در مورد کسب عنوان بهترین دروازه‌بانی در جام جهانی گفت: عناوین فردی هم حاصل تلاش همه مجموعه تیم است. من به نوبه خودم از بچه‌ها تشکر می‌کنم.

وی در پایان گفت:‌مسابقات بعدی فکر می‌کنم جام بین قاره‌ای در امارات خواهد بود. سعی می‌کنیم در مسابقات آینده هم بهترین عناوین را برای ملت ایران کسب کنیم. فعلا از سفر سخت و طولانی برگشتیم و باید یک مقدار استراحت کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین