اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۵۹۵

خدا رو شکر که دست خالی برنمی‌گردم

نماینده وزن 66- کیلوگرم تیم ملی جودو گفت: می‌خواهم این مسیر را ادامه داده و باز هم مدال بگیرم تا در المپیک ۲۰۲۰ بتوانم بهترین نتیجه‌ام را کسب کنم.
۲۲:۴۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| علیرضا خجسته پس از کسب مدال برنز وزن 66- بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار داشت: کسب مدال همیشه شیرین است و وقتی از روی سکو بالا میروی، همه تلاش و زحمات و خستگی‌ات فراموش می‌شود. اگرچه هیچ مدالی طلا نمی‌شود اما خداراشکر که دست خالی برنمی‌گردیم.

وی درباره مبارزه رده‌بندی برابر میرژان کالتایف جودوکار ازبک، گفت: جودوکار ازبک حریف خوب و باتجربه‌ای بود. در مسابقات زیادی شرکت کرده و کاملا آماده بود اما از مبارزه او و سبکش آنالیز داشتم. در ابتدای مسابقه تا جا بیفنم، یک امتیاز از دست دادم اما با کوچینگ خوب سرمربی و برنامه‌ریزی توانستم او را شکست دهم.

او درباره فن زیبایی که زد و کل سالن تشویقش کردند نیز، گفت: از فنی که زدم، خودم هم خوشحال شدم و برایم جالب بود که تماشاگران حاضر در سالن نیز لذت بردند و مرا تشویق کردند.
خجسته در پایان، گفت: این دومین مدال من در رده بزرگسالان بعد از مدال قهرمانی آسیا بود. می خواهم این مسیر را ادامه داده و باز هم مدال بگیرم تا در المپیک 2020 بتوانم بهترین نتیجه‌ام را کسب کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین