اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۴۸۸

پورموسوی: حتی قطر هم میزبانی ما را قبول نکرد

سرمربی استقلال خوزستان نه تنها ازبکستان حتی قطر هم میزبانی ما را در لیگ قهرمانان آسیا قبول نکرد.
۱۷:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط استقلال خوزستان قبل از رویارویی با الهلال عربستان گفت: شرایط ما مثل قبل است و تغییر زیادی در وضعیت تیم به وجود نیامده است از فردا تمریناتمان را آغاز می‌کنیم و از 28 اردیبهشت به تهران می‌آییم تا اردوی سه روزه‌ای را برگزار کنیم. دوست داریم در تهران یک بازی دوستانه با استقلال برگزار کنیم و سپس برای دیدار با الهلال راهی مسقط شویم. 

وی در مورد اینکه الهلال در عمان هواداران زیادی دارد، خاطرنشان کرد:ما در هر دو بازی میهمان هستیم تا همین جا هم کار بزرگی کردیم و هیچ کس فکر نمی‌کرد بتوانیم به این مرحله صعود کنیم، با تلاش و همت بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی، تدارکات و مدیریت داخلی باشگاه توانستیم به این موفقیت برسیم. درست است که ما از مشکلات مالی رنج بردیم اما خدا را شکر در مجموعه داخلی باشگاه آرامش برقرار بود و با وجود سیل مشکلات بیرونی حداقل در داخل تیم درگیری نداشتیم. خدا را شکر که بعد از سال‌ها تیمی از خوزستان توانست به مرحله حذفی لیگ در آسیا صعود کند و مطمئن باشید کسی از ما انتظار خیلی بالایی ندارد.

پورموسوی در پاسخ به این سؤال که چرا الهلال توانست محل میزبانی خود را تغییر دهد ولی این امکان برای استقلال خوزستان فراهم نشد، تصریح کرد: ازبکستان میزبانی ما را قبول نکرد و حتی خود قطر هم این مسأله را نپذیرفت. اگر ما در قطر میزبان می‌شدیم می‌توانستیم یک هفته آنجا بمانیم و دیگر نیازی به سفر دوباره و تغییر جا نداشتیم چرا که الهلال هم آنجا میزبانی می‌کند. به هر حال این امکان برای ما وجود نداشت.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با پیشنهاد یونس دلفی از سری B ایتالیا تیم ویرتوس انتلا تصریح کرد: پیشنهادی رسیده و دلفی دو بار همراه با پدرش برای مصاحبه به سفارت رفت. احتمالاً‌دو یا سه خرداد عازم ایتالیا می‌شود و پس از صحبت‌هایی که آنجا انجام می‌دهند به ایران بازمی‌گردند تا با باشگاه در مورد این مسأله تصمیم بگیریم. 

وی در مورد اینکه قبل از بازی با الجزیره هم پولی که قرار بود در اختیار باشگاه قرار گیرد نرسید، گفت: این پول قرار بود قبل از بازی با لخویا به دست ما برسد که این مسأله منتفی شد و با توجه به فرا رسیدن عید ما را به بعد از نوروز وعده دادند. بازی با الجزیره هم گذشت و هنوز این پول به تیم تزریق نشده است. امیدوارم مسئولان تلاش کنند تا به تیم پول تزریق شود ما به هیچ وجه از لحاظ امکانات و زیرساخت‌ها قابل مقایسه با الهلال نیستیم اگر تیم را از لحاظ روحی شارژ کنند شاید بتوانیم شگفتی دیگری خلق کنیم. 

پورموسوی در رابطه با اینکه گفته می‌شد خریداری برای باشگاه پیدا شده است، تصریح کرد: فعلاً که همه چیز راکد است در این هفته همه مسئولان استان درگیر دیدار فینال جام حذفی بودند و چیزی مشخص نشد. طی امروز و فردا بار دیگر این مسأله پیگیری می‌شود تا ببینیم در نهایت چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: امیدوارم مسئولان بانک ملی کمک کنند تا قبل از بازی با الهلال با پرداخت پول به بازیکنان کمی شرایط روحی تیم بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین