اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۴۶
با نداری‌های صبا ساختیم

تارتار: مالک صبا حتماً توانایی مالی دارد که کادر فنی تیمش را تغییر داده است

سرمربی پیشین تیم صبای قم گفت: همه ما فصل پیش برای باشگاه صبا زحمت کشیدیم و با نداری‌های این تیم ساختیم.
۱۳:۳۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مهدی تارتاردر خصوص شکایتش از باشگاه صبای قم اظهار داشت: من قراردادی به مبلغ 500 میلیون با باشگاه صبای قم امضا کرده‌ بودم که بندی در آن وجود داشت، مبنی بر اینکه اگر تا نیم‌فصل از سمت خود برکنار شوم، 50 درصد از قراردادم کسر شود. با توجه به اینکه در ابتدای فصل مالک باشگاه تصمیم به تغییر کادر فنی گرفت، باشگاه موظف است نیمی از قراردادم را پرداخت کند.

وی در ادامه افزود: باشگاه صبا 150 میلیون تومان از قرارداد فصل گذشته‌ام را پرداخت نکرده است و تمامی دستیارانم نیز حق‌ و‌ حقوق خود را از باشگاه طلبکار هستند. در چنین شرایطی چاره‌ای جز شکایت از باشگاه صبا نداشتم، چرا که همه ما فصل پیش برای این باشگاه زحمت کشیدیم و با نداری‌های تیم ساختیم.

سرمربی پیشین صبای قم عنوان کرد: صحبت من با مالک باشگاه صبا این است که وقتی آقایان تصمیم به تغییر کادر فنی می‌گیرند، حتماً این توانایی مالی را در خود می‌بینند که حق‌ و‌ حقوق مربیان قبلی را بدهند. این مسئله خیلی عادی است و حتماً موسوی، مالک باشگاه صبا از آن آگاهی دارد.

تارتار در پاسخ به این سؤال که چرا دیر تصمیم گرفت که با باشگاه صبا قطع همکاری کند، گفت: چون با باشگاه صبا قرارداد داشتم، قصدم این بود که در کنار علی دایی به کارم در این تیم ادامه دهم، اما باشگاه خواهان کاهش قراردادم شد که با این مسئله مخالفت کردم و ترجیح دادم از باشگاه جدا شده و از طریق قانون پیگیر حق‌ و حقوقم شوم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین