اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۳۲
دلیلی ندارد مسائل درون‌خانوادگی را در رسانه‌ها مطرح کنم

جلالی: تدابیر ویژه‌ای برای بازی با استقلال خوزستان داریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: کار آسانی مقابل استقلال خوزستان در اهواز نداریم اما تدابیر ویژه‌ای برای این بازی داریم تا با کسب حداکثر امتیاز به تهران برگردیم.
۱۲:۲۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مجیدجلالی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سایپا در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال خوزستان تیم دونده‌ای است که بازیکنان جوان و با انگیزه زیادی دارد. فکر می‌کنم استقلال خوزستان تیم خوبی است و استحقاق امتیازاتی را که تا به امروز گرفته، داشته است. بنابراین در اهواز کار راحتی مقابل این تیم نخواهیم داشت. ما تدابیر ویژه‌ای برای این بازی داریم تا با حداکثر امتیاز به تهران برگردیم. خوشبختانه بازیکن مصدوم و محرومی نیز نداریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود با توجه به میانگین سنی بالای سایپا، این تیم در ادامه لیگ از نظر بدنی کم خواهد آورد، گفت: نمی‌توان با گذشت فقط سه هفته از لیگ درباره تیم‌ها قضاوت کرد. باید کمی حوصله داشته باشند تا کمی از لیگ بگذرد و سپس در خصوص تیم‌ها به‌ویژه شرایط بدنی آنها قضاوت کنند. فکر می‌کنم با توجه به اینکه ما طبق برنامه دوران آماده‌سازی خود را برای حضور در لیگ پشت سر گذاشتیم، بازیکنان ما از نظر بدنی شرایط خوبی داشته باشند.

سرمربی سایپا با اشاره به نظر مسئولان تیم‌های خوزستانی در خصوص اعتراض آنها به تعویق زمان بازی‌ها به ساعات پایانی شب و اینکه این موضوع باعث می‌شود آنها از این مزیت میزبانی بی‌بهره شوند، تصریح کرد: این موضوعی است که مربوط به انتخاب خود باشگاه‌های خوزستانی می‌شود. ما سه بار طی یک فصل می‌خواهیم به اهواز برویم و بازی کنیم اما خود آنها هستند که در آن شهر زندگی کرده و تمرین می‌کنند. باید استدلال‌های آنها را برای به تعویق نیفتادن ساعات بازی‌ها شنید. باید ببینیم خودشان چه تصمیم می‌گیرند و چگونه می‌توانند از شرایط میزبانی بهتر تصمیم بگیرند.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان می‌گویید در جریان اضافه شدن بازیکنی به تیم توسط باشگاه نبوده‌اید؟ گفت: باز هم تأکید می‌کنم در جریان اضافه شدن آن بازیکن به لیست تیم نبودم و باید در این خصوص از باشگاه سوال کنید. اگر هم در این خصوص صحبتی با مسئولان باشگاه کرده‌ام و آنها نیز پاسخ مرا داده‌اند، این یک موضوع درون خانوادگی است و دلیلی ندارد آن را رسانه‌ای کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین