اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۹۶۳

سیچلو: می‌دانستیم بازی آسانی نداریم

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: می‌دانستیم بازی آسانی نداریم، بازیکنانم تا آخرین لحظه جنگیدند تا در نهایت قهرمان شدند.
۲۰:۰۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| خوان سیچلو پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای آسیا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: در ابتدا به تیم ژاپن تبریک می گویم، چون ما و آنها توانستیم سهمیه جهانی بگیریم. ما می‌دانستیم که امروز بازی آسانی نداریم.

وی ادامه داد: ژاپنی‌ها به ویژه در دو ست ابتدایی تا امتیازهای پایانی از ما جلو بودند. باید به تیمم تبریک بگویم که بازیکنانم در لحظات حساس جنگیدند و پیروز شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران درخصوص حضور کریمی و مسافر در تیم جوانان و ترک تیم امید خاطرنشان کرد: ما بهترین چیزها را برای ایران می خواهیم. با مربی تیم جوانان موافقت کردیم که تعدادی از بازیکنان را تا این تورنمنت در اختیار داشته باشیم و پس از آن به طور کامل در اختیار تیم جوانان قرار بگیرند.

سیچلو افزود: زمانی که مسابقات جهانی جوانان تمام شد آنها باز خواهند گشت تا در تیم امید باشند. تقویم مسابقات مناسب است و تداخلی نخواهد داشت. برای آماده سازی هر دو تیم زمانبندی خوبی داریم. این بازی های حساس درس‌های زیادی به ما داد.

وی درمورد زمان شروع تمرینات و برطرف کردن نوسانات تیم امید عنوان کرد: بعد از 10 روز استارت خواهیم زد تا برای مسابقات جهانی آماده شویم. 12 هفته برای مسابقات جهانی برنامه ریزی شده است. برنامه متفاوتی خواهیم داشت تا نقاط ضعف را برطرف کنیم و البته نقاط قوت را هم تقویت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی امید ایران درخصوص اینکه آیا ترکیب تیم ایران برای مسابقات جهانی تغییر خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: کار من این است که با بازیکنان تمرین کنم تا بهتر شوند، اما اگر در این مدت اوضاع بهتر نشود یعنی کار من خوب نبوده است. تلاش می‌کنم تا بهترین نفرات را تا زمان شروع مسابقات جهانی انتخاب کنم.

سیچلو درمورد تداخل کاری برخی از اعضای کادر فنی تیم امید با بانک سرمایه که خود را برای حضور در جام باشگاه های آسیا آماده می کند، گفت: شرایطی است که باید آن را حل کنیم. فدراسیون با باشگاه ها صحبت می کند. تا الان تداخلی وجود ندارد، چراکه همه بهترین ها را برای ایران می خواهند.

وی اظهار داشت: باید از افراد حاضر در کادرم و البته خانواده آنها تشکر کنم. ما مدام جلسه داشتیم و به همین دلیل از خانواده آنها تشکر می‌کنم که صبوری کردند تا به این جایگاه برسیم. بهترین دستاورد ما کسب مدال طلای این مسابقات است که حالا می‌خواهیم این قهرمانی را با هم تقسیم کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال امید در پاسخ به این سوال که بازیکنانی مانند کریمی و اسماعیل نژاد می توانند جایگزین ستاره های تیم بزرگسالان شوند یا خیر، گفت: به نظر من ایران پر از بازیکنان با استعداد است، اما باید روی این پتانسیل ها کار کرد تا به تیم بزرگسالان برسند. در ورزش موفقیت مقطعی وجود ندارد؛ آنها خوب کار کردند و  در حال پیشرفت هستند. اگر همین روند را ادامه دهند می‌توانند در تیم بزرگسالان هم بازی کنند و اصلاً کار ما همین است.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین