اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۸۳۰

انتقاد مربی الوحده از هواداران پرسپولیس

مربی الوحده پس از شکست تیمش گفت: می خواستیم پرسپولیس را ببریم و صعود کنیم.
۲۳:۱۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  خوان باری، مربی تیم الوحده به دلیل اخراج آگیره، سرمربی تیم که  بعد از شکست 4 بر 2 مقابل پرسپولیس به نشست خبری آمد، در جمع خبرنگاران گفت: صعود را به پرسپولیس و الهلال تبریک می‌گویم. می‌دانستیم بازی راحتی نداریم و پرسپولیس تیم قدرتمندی است به خصوص اینکه در خانه خود و مقابل هوادارانش بازی می‌کند.

وی ادامه داد: برای بُرد آماده بودیم و  می‌خواستیم با پیروزی صعود کنیم. بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس داشتیم.

باری تاکید کرد: باید اضافه کنم از شروع بازی و هنگام گرم کردن بازیکنان‌مان، هواداران پرسپولیس خیلی عصبانی و ناراحت بودند و چیزهای مختلف را پرتاب کردند. اعتراض آگیره هم به این مساله بود و به همین دلیل اخراج شد در حالی که ما سعی کردیم به عنوان تیم میهمان به این مساله معترض شویم.

مربی الوحده تصریح کرد: آگیره به رفتار هواداران معترض بود و می‌خواست نظارت بیشتری به عملکرد تماشاگران پشت نیمکت تیم ما شود.

مربی الوحده در مورد اینکه چطور نتوانستید برد 5 گل بازی قبل مقابل الریان را تکرار کنید، آیا به خاطر جو ورزشگاه بود یا مساله‌ای دیگر، گفت: این اتفاق را که بازی را 5 بر یک ببرید در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق نادری است، به خصوص اینکه این برد در خانه حریف رقم بخورد. در این بازی هم با همان انگیزه و ذهنیت وارد مسابقه شدیم و بعد از گل‌های پرسپولیس هم توانستیم گل بزنیم.

وی در مورد اینکه اقدام های بیشتری در مورد رفتار هواداران پرسپولیس خواهید داشت و این مساله را پیگیری می کنید، اظهار داشت: فقط می‌خواستم اشاره کنم که این اتفاق رخ داده اما پیگیری این موضوع برعهده باشگاه است و باشگاه می‌تواند در این مورد تصمیم گیری کند. پرتاب سکه و سنگ بازی جوانمردانه نیست و می‌تواند خطرناک باشد.

مربی الوحده در مورد اینکه پیش بینی می‌کردید که پرسپولیس هجومی بازی کند و سوال دوم اینکه تیم شما با بهترین خط حمله از مسابقات حذف شد، گفت: در این بازی ما هم حمله کردیم پرسپولیس خیلی هجومی بازی کرد ولی ما هم حمله کردیم و در نهایت گل‌ها تعیین کننده نتیجه بازی است. از نظر آماری خط حمله ما بیشترین گل را زده بود؟ اگر بازی تیم ما را دیده بودید تیمی هجومی هستیم اما به عنوان تیم هجومی کار سختی است که مدام حمله کنید و خط دفاع‌تان را مستحکم کنید.
وی در مورد اینکه سرمربی تیم قصد داشت با اعتراض‌هایش جنگ روانی به راه بیندازد و فقط هیجان بازی بود گفت: می‌توانید فیلم بازی را ببینید و پرتاب سکه و سنگ بود. فقط امنیت بازی را می‌خواستیم و نگران امنیت‌مان بودیم، همین.

نشست خبری در حالی به پایان رسید که مربی الوحده تمایل به پاسخگویی به سوالات را داشت اما مسئول ایرانی ای اف سی اجازه نداد نشست ادامه پیدا کند و باعث درگیری لفظی بین خبرنگاران و این مسئول شد.
انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین