اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۷۰۹

کری تیم‌های عربی به درد ما می‌خورد/ پرسپولیس به دنبال جذب سعید آقایی باشد

حمید استیلی، سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است كه این تیم برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شانس دارد.
۱۵:۴۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| حمید استیلی در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با الوحده امارات می‌گوید: برای پرسپولیس پیروزی در این بازی بسیار مهم است و از طرفی نتیجه الهلال و الریان حائز اهمیت است. پرسپولیس می‌توانست با شكست دادن الریان در تهران سرنوشت را در دستان خودش داشته باشد ولی حالا جدا از پیروزی مقابل الوحده باید منتظر باشد كه در روز آخر چه نتیجه‌ای در دیگر بازی این گروه رخ خواهد داد. با این حال فكر می‌كنم پرسپولیس شانس صعود دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

استیلی در مورد آنكه احتمال دارد الریان و الهلال در بازی آخر تبانی كنند می‌گوید: بعید می‌دانم الریان و الهلال تبانی كنند و این موضوع دور از ذهن به نظر می‌رسد. به هر حال تیم‌های عربی هم با یكدیگر كری دارند و هیچ‌كس روی برد الوحده مقابل الریان حساب بازی نمی‌كرد اما آنها با نتیجه‌ای سنگین حریف قطری خودشان را شكست دادند.

از استیلی در خصوص پیوستن شجاع خلیل‌‌زاده به پرسپولیس و احتمال حضور منشا در این تیم سؤال می‌كنیم كه او می‌گوید: به نظر من خلیل‌‌زاده یكی از بهترین مدافعان میانی در ایران است و او یك خرید فوق‌‌العاده برای پرسپولیس محسوب می‌شد. شجاع جدا از اینكه پرش‌های خوبی دارد یك مدافع سرعتی هم محسوب می‌شود و انرژی بالایی دارد. به نظر من او می‌تواند در فصل آینده یكی از بازیكنان تأثیرگذار پرسپولیس باشد.

استیلی در مورد اینكه برخی معتقدند خلیل‌‌زاده فصل گذشته بازی‌های پراشتباهی را برای سپاهان انجام داد می‌گوید: به هر حال شرایط یك تیم در عملكرد بازیكنان تأثیرگذار است و سپاهان در مقاطعی از فصل با مشكل مواجه شده بود. به نظر من شجاع یك خرید فوق‌‌العاده بود و آیتم‌های لازم را برای بازی كردن در پرسپولیس دارد. از طرفی او می‌تواند در كنار سیدجلال حسینی تجربیات خودش را بالا ببرد. منشا هم یك مهاجم خوب است كه اضافه شدن او می‌تواند پرسپولیس را در خط حمله قوی‌تر كند.

استیلی در مورد اینكه شایعاتی در خصوص پیوستن سعید آقایی یا احسان حاج‌صفی برای تقویت دفاع چپ پرسپولیس مطرح شده است می‌گوید: هر دوی آنها بازیكنان خوبی هستند اما به نظر من آقایی گزینه بهتری است. او جوان است و می‌تواند چند سال در خط چپ دفاعی بازی كند. البته فكر می‌كنم پرسپولیس یك هافبك دفاعی هم می‌خواهد و مهم این است كه تیمش را برای فصل آینده تقویت كند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین