اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۷۰۲

ترکیب احتمالی استقلال در برابر التعاون

استقلال ها فردا شب برای سومین پیروزی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کنند.
۱۵:۰۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| آبی ها فردا برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فقط کافی است با اختلاف کمتر از 4 گل شکست بخورند، اتفاقی به احتمال فراوان رخ خواهد داد و دراین شرایط تنها دغدغه بزرگ منصوریان صدرنشینی است.

استقلالی ها به جز وریا غفوری که به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند، سایر بازیکنان خود را در اختیار دارند و با این شرایط منصوریان برای انتخاب ترکیب اصلی خود با چالش شیرینی روبرو است.

خط دفاع و حضور خسرو حیدری

مصدومیت وریا غفوری باعث می شود خسرو حیدری در بازی فردا در پست دفاع راست به میدان برود، پستی که در این فصل بارها در آن بازی کرده است.همچنین اگر اتفاقی خاصی رخ ندهد در بازی فردا به احتمال فراوان رابسون جانواریو و پادوانی دو دفاع وسط استقلال خواهند بود و میلاد زکی پور هم در پست دفاع راست بازی خواهد کرد.

دو امید برای مهار مهاجمان التعاون

استقلال برای پیروزی برابر التعاون روی امید ابراهیمی و امید نورافکن در پست هافبک دفاعی حساب ویژه ای باز کرده اند و البته در این بازی احتمالا جابر انصاری، فرشید اسماعیلی و بهنام برزای هم هافبک های تهاجمی استقلال خواهند بود.

کاوه به دنبال آقای گلی در آسیا

کاوه رضایی هم اکنون در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا 3 گله است و به همراه مهدی طارمی در بین مهاجمان ایرانی بهترین آمار را دارد. او فردا تلاش می کند با ثبت چهارمین گل به ثبت سومین پیروزی آسیا کمک کند.

ترکیب استقلال به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پادوانی، رابسون، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و کاوه رضایی

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین