اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۶۸۹

تغییر در ترکیب اعزامی تدابیر کادرفنی بود

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، گفت: به هر حال در باکو کار سختی را پیش‌رو داریم، اما امیدواریم که ما هم در این مسابقات فینالیست داشته باشیم و بچه‌ها با کسب نتیجه دل مردم ایران را شاد کنند.
۱۳:۴۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| سید محمدشروین اسبقیان در گفت‌وگویی، در مورد بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم ملی ژیمناستیک پیش از اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی، گفت: به هر حال حضور مسئولان کمیته ملی المپیک انگیزه بسیار زیادی به ملی‌پوشان داد و همه آنها با انگیزه‌تر از قبل شدند. البته قرار است داورزنی معاون وزارت ورزش و جوانان نیز از اردوها بازدید کند. ما در این بازدید گزارشی از وضعیت اردوهای ملی‌پوشان را به مسئولان کمیته ملی ارائه کردیم.

وی در ادامه،‌ افزود: تیم ملی جوانان و بزرگسالان ما در اردوها حضور دارند و بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهند شد. خوشبختانه بچه‌های ما در اردوها برنامه‌های خوبی را اجرا کردند، خناری‌نژاد، کیخواه و جامعی اجراهای خوبی را در اردو داشتند.

اسبقیان در پاسخ به این سؤال که آیا با تغییراتی که در ترکیب نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی داده‌اید فکر می‌کنید ملی‌پوشان شانس کسب نتایج خوبی را خواهند داشت، گفت: به هر حال تغییرات با نظر کادر فنی رخ داده است چون مسابقات، مسابقات جامعی در باکو تک وسیله است و طبق مقررات مسئولان برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی مسابقات کیخواه و خناری‌نژاد تیمی است. دو نفر اول امتیاز کسب می‌کنند و اگر نفر سوم امتیاز بیشتری را هم کسب کند می‌تواند در مسابقات جابه‌جا شود. در واقع ما یک تیم سه نفره را به باکو اعزام می‌کنیم و این تدابیر کادر فنی بود که بچه‌های اعزامی در هر 6 وسیله بتوانند مسابقه دهند تا در بخش تیمی احیاناً بتوانیم جایگاه خوبی را داشته باشیم.

وی در واکنش به این سؤال که گویا کیومرث هاشمی در صحبت‌های خود مدعی شده که ژیمناستیک جزو رشته‌هایی است که در کشورهای اسلامی انتظار مدال از این رشته را ندارد آیا فکر می‌کنید با صحبت‌های او فشار از روی دوش ملی‌پوشان برداشته شده است یا خیر، گفت: با صحبت‌هایی که با کیومرث هاشمی رئیس کمیته المپیک داشتیم نظر او این چنین بود که اگر ژیمناستیک بتواند در بازی‌های کشورهای اسلامی نتیجه‌ای را رقم بزند قطعاً نگاه‌ها به این رشته تغییر خواهد کرد. همان طور که شمشیربازی در المپیک برزیل جایگاه چهارم را کسب کرد و نگاه‌ها در مورد این رشته تغییر کرد. به هر حال کشورهایی مثل ترکیه، ازبکستان و آذربایجان در این رشته صاحب سبک هستند. او مدعی بود که کسب نتیجه دور از دسترس نیست. به هر حال کار سختی را پیش‌رو داریم اما امیدواریم که ما هم در این مسابقات فینالیست داشته باشیم و بچه‌ها با کسب نتیجه دل مردم ایران را شاد کنند.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: امیدوارم حمایت‌های مسئولان ورزش بتواند به ما کمک کند تا این رشته جایگاه خوبی را کسب کند. خوشبختانه ما در 31 استان فعال هستیم و این فرصت بزرگی است تا بتوانیم از آن استفاده کنیم و استعدادیابی کنیم تا به اهدافمان که حضور و کسب نتیجه در بازی‌های آسیایی جاکارتا است برسیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین